Курс «Додаткові розділи теорії керування» є логічним продовженням курсу «Теорія керування». Він включає в себе деякі розділи з якісного аналізу задач теорії керування, дослідження та розв’язання задач аналізу та синтезу. Курс базується на знаннях та навичках, які студенти отримали в курсі «Теорія керування».
Метою курсу є поглиблення знань з теорії керування динамічними системами різноманітного призначення, у тому числі з застосуванням сучасної обчислювальної техніки та новітніх інформаційних технологій; оволодіння знаннями щодо умов існування і засобів знаходження розв’язків цих задач, а також їх застосування до розв’язання практичних задач та дослідження систем керування будь-якої фізичної природи.
Завдання курсу: повторити основні поняття, визначення та методи теорії керування динамічними системами; навчити студентів основам застосування методології розв’язання задач аналізу керування та закріпити теоретичні знання шляхом формування практичних навичок в області керування динамічними системами. Надати систематичні знання стосовно постановки та розв’язання задач синтезу теорії керування; розглянути класифікацію задач керування; розкрити основні методи теорії керування й регулювання; висвітити особливості практичних аспектів теорії керування й регулювання; ознайомити з основними напрямками та сферами застосування теорії керування й регулювання; продемонструвати застосування теоретичних відомостей до розв’язування практичних задач.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– предмет та об’єкт теорії керування й регулювання і застосовування математичного апарата до розв’язання практичних задач керування й регулювання динамічних системам;
– основні класи задач керування й умови існування їхніх розв’язків;
– основні методи теорії керування й регулювання.
вміти:
– формулювати математичну постановку задач аналізу та синтезу теорії керування;
– вибирати методи стосовно задачі, що розв’язується;
– розв’язувати типові задачі аналізу та синтезу теорії керування;
– проводити аналіз отриманих розв’язків та робити відповідні висновки.
- Учитель: Леонтьєва Вікторія Володимирівна