Курс «Додаткові розділи теорії керування» є логічним продовженням курсу «Теорія керування». Він включає в себе деякі розділи з якісного аналізу задач теорії керування, дослідження та розв’язання задач аналізу та синтезу. Курс базується на знаннях та навичках, які студенти отримали в курсі «Теорія керування».

Метою курсу є поглиблення знань з теорії керування динамічними системами різноманітного призначення, у тому числі з застосуванням сучасної обчислювальної техніки та новітніх інформаційних технологій; оволодіння знаннями щодо умов існування і засобів знаходження розв’язків цих задач, а також їх застосування до розв’язання практичних задач та дослідження систем керування будь-якої фізичної природи.

Завдання курсу: повторити основні поняття, визначення та методи теорії керування динамічними системами; навчити студентів основам застосування методології розв’язання задач аналізу керування та закріпити теоретичні знання шляхом формування практичних навичок в області керування динамічними системами. Надати систематичні знання стосовно постановки та розв’язання задач синтезу теорії керування; розглянути класифікацію задач керування; розкрити основні методи теорії керування й регулювання; висвітити особливості практичних аспектів теорії керування й регулювання; ознайомити з основними напрямками та сферами застосування теорії керування й регулювання; продемонструвати застосування теоретичних відомостей до розв’язування практичних задач.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

–      предмет та об’єкт теорії керування й регулювання і застосовування математичного апарата до розв’язання практичних задач керування й регулювання динамічних системам;

–      основні класи задач керування й умови існування їхніх розв’язків;

–      основні методи теорії керування й регулювання.

вміти:

–      формулювати математичну постановку задач аналізу та синтезу теорії керування;

–      вибирати методи стосовно задачі, що розв’язується;

–      розв’язувати типові задачі аналізу та синтезу теорії керування;

–      проводити аналіз отриманих розв’язків та робити відповідні висновки.

Кредити: 3