Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти за профілем Математика є необхідним процесом в рамках реформування шкільної освіти взагалі та викладання цієї дисципліни зокрема.

 

Основними завданнями підвищення кваліфікації є:

·     ознайомлення з методологічними засадами та методами наукового дослідження методики викладання за профілем Математика;

·     засвоєння педагогами: ідеології Нової Української школи і концептуальних підходів до побудови освітнього процесу в умовах реформування освіти; структури і змісту основних нормативних документів, що забезпечують освітній процес за профілем Математика;

·     формування та розвиток здатності ставити, формалізувати і вирішувати завдання, вміти системно аналізувати наукові проблеми, генерувати нові ідеї і створювати нове знання, володіти науковим світоглядом;

·     розвиток знань педагогів про розв’язання проблем особистісного та когнітивного розвитку дитини, в тому числі, відбору ефективних інноваційних форм і методів освітньої діяльності, орієнтованої на розвиток інтелектуально-творчого та соціально-психологічного потенціалу особистості дитини.


Кредити: 3