Усе більшої ваги набуває несприятлива тенденція поширення порушень здоров’я як у світі в цілому, так і в Україні зокрема, зумовлює необхідність розв’язання проблем доступності освіти для учнів з особливими потребами, адже повноцінне життя в суспільстві таких людей неможливе без здобуття якісної освіти і професійної самореалізації. Навчання учнів  з особливими потребами здійснюється за допомогою спеціальних методів, способів   і   в   умовах,  які  максимально сприяють  засвоєнню  знань  і соціальному розвитку. Однак існує велика кількість перепон у процесі інклюзивної освіти. Однією з таких є відсутність психолого-педагогічного  супроводу та не підготовленість сучасних педагогів до успішної взаємодії з дітьми та молоддю з особливими потребами у навчально-виховному процесі.


Кредити: 3