Метою викладання дисципліни «Бізнес-менеджмент та адміністрування» є формування у аспірантів систематизованого комплексу знань про загальні принципи, методи, підходи та технології управління сучасними бізнес-структурами та адміністрування.

Основними завдання вивчення дисципліни є одержання майбутніми докторами філософії знань, умінь і навичок у сфері керування організацією, підприємством та його функціональними підрозділами; засвоєння теоретичних знань для більш глибокого системного та комплексного розуміння функцій адміністративного менеджменту, виконання процедури керування, прийняття рішень, ділового спілкування й документаційного забезпечення процесів керування; засвоєння методів та форм побудови організаційних структур управління, методик виконання техніко-економічних розрахунків, пов’язаних з аналізом і обґрунтуванням управлінського рішення.

 В результаті вивчення навчальної дисципліни аспірант повинен:

 знати: сутність основних понять та категорій бізнес-менеджменту, принципи та функції менеджменту, управлінські технології в бізнес-менеджменті, зміст основних типів організаційних структур управління, особливості прийняття рішень в бізнес-менеджменті, особливості комунікації та інформаційне забезпечення процесу управління, стилі управління, основні форми побудови систем мотивації адміністративних працівників, показники за якими контролюється діяльність апарату управління в організації, порядок прийняття адміністративного рішення, основи влади та лідерства в менеджменті, основні риси адміністративної влади та засоби адміністративного впливу.

 вміти: аналізувати чинники бізнес-середовища організації, розробляти стратегію розвитку організації та забезпечувати її реалізацію, координувати діяльність служб і підрозділів організації, застосовувати сучасні технології управління організацією, розробляти персональну систему мотивації для певної категорії працівників в організації, визначати керовані одиниці на відповідні рівні ієрархії та розробляти службові обов‘язки на основі системного підходу, вміти розробляти або удосконалювати організаційну структуру підприємства відповідно до стратегічних завдань, визначити ланцюжок бізнес-операцій на прикладі конкретного бізнес-процесу на основі використання сучасних наукових підходів, обґрунтовувати управлінські рішення, оцінювати доцільність тих чи інших стратегій розвитку організації.

Кредити: 3