Метою вивчення навчальної дисципліни «Історія,
теорія і методологія спеціальної та інклюзивної освіти» є підготовка
магістрів, як майбутніх корекційних педагогів, до розв’язання актуальних питань
спеціальної та інклюзивної освіти; вивчення і систематизація досягнень
вітчизняних і зарубіжних дослідників у галузі історії корекційної психопедагогіки
і спеціальної психології; оволодіння ними методичними основами забезпечення
навчально-виховного процесу в умовах спеціальної (інклюзивної)
загальноосвітньої школи із застосуванням останніх новітніх технологій і
досліджень. Здобувачі мають розуміти також основні напрями та зміст підготовки
до викладацької роботи у ЗВО
- Nauczyciel: Татьянчикова Ірина Володимирівна
- Асистент із правами викладача: Кучерак Ірина Володимирівна
Кредити: 3
Семестр: 124