Менеджмент в дизайні (англ. design management) — ділова дисципліна, що вивчає застосування дизайнерських практик, проектних і стратегічних методів управління, а також методів управління цепочкою ставок до адміністрування творчого процесу, розвитку творчої культури та створення придатних для творчості організаційних структур. Ціль дизайн-менеджменту полягає в створенні та підтримці ефективної робочої середовища, в якій стратегія та місія компанії реалізуються за допомогою дизайну. Будучи совокупністю сквозних управлінських процесів, дизайн-менеджмент охоплює всі рівні бізнесу (від оперативного до стратегічного) і всі фази життєвого циклу проекту (від виявлення до виконання). Дизайн-менеджмент як область управлінської діяльності переміщується з управлінням маркетингом, управлінням операціями та стратегічним управлінням.
Традиційно дизайн-менеджмент розглядається як обмежений інструмент для управління проектними роботами, але в результаті його практика була масштабована та в інших аспектах бізнесу. Нине формується міждисциплінарний підхід, який передбачає адаптацію дизайн-мислення до систем стратегічного управління. Ця парадигма передбачає співробітницький та ітеративний стиль організації робіт, підкріплений абдуктивною аргументацією. Дизайн займав місце стратегічного активу у створенні цінності бренду, продуктової диференціації та забезпеченні якості продукції багатьох компаній.
- Nauczyciel: Черкесова Інна Григорівна
- Асистент із правами викладача: Чемерис Ганна Юріївна