Мета дисципліни – набуття особистісної готовності здобувачів освіти до здійсненя професійної діяльності через формування у них узагальненої системи знань і уявлень про сутнісні аспекти психологічної практики в сучасній соціальній роботі.
Завдання дисципліни:
– набуття методологічної компетентності: опанування системою теоретико-методологічних знань щодо сутності, категоріального апарату, методологічних принципів, підходів та методів психологічної практики в соціальній роботі, етики роботи психолога;
– набуття та розвиток професійної компетентності: вміння використовувати отримані знання щодо організації та проведення самостійної практичної діяльності в межах надання психосоціальної підтримки населенню;
– набуття та розвиток інформаційної компетентності: готовність аналізувати, інтерпретувати, систематизувати, критично оцінювати інформацію в процесі освітньої та практичної фахової діяльності; уміння здійснювати ефективний пошук інформаційних джерел.
Дисципліна «Практична психологія в системі соціальної роботи» логічно й змістовно пов'язана з такими дисциплінами першого (бакалаврського) освітнього рівня «Основи психодіагностики та психоконсультування в соціальній роботі», «Соціальна психологія», «Соціальна робота в громаді», «Прикладні методики в соціальній роботі».
- Учитель: Коваль Геннадій Валерійович