Основна мета курсу: розвиток та вдосконалення ключових предметних компетентностей студентів - філологів у процесі читацької, аналітично-інтерпретаційної та дослідницької діяльності в царині сучасного літературного процесу польської літератури; формування знань про польську літературу в системі культури та про її родово-жанрове й стильове розмаїття; пізнання й засвоєння естетично-філософських, культурно-історичних та поетикальних засад літературного розвою Польщі ХХ-ХХІ ст.; з’ясування взаємодії теоретично-літературних та історико-літературних чинників у польському літературному процесі ХХ - XXI століття; засвоєння культуротворчого значення перехідних періодів у літературному розвої; вдосконалення фахового літературознавчого термінологічно-понятійного інструментарію. Водночас навчальна дисципліна має на меті заохочення студентів до осягнення духовних цінностей польського літературного дискурсу в його діалозі з актуальним дискурсом української літератури; поглиблення літературознавчих науково - дослідницьких зацікавлень та мотивацій; вдосконалення здатностей розв’язувати складні завдання й проблеми в галузі освіти у процесі навчання та при здійсненні професійної діяльності; сприяння формуванню інтелектуально активної особистості з високим рівнем професійної підготовки, гуманістичним світоглядом, національно усвідомленою позицією та відкритістю на діалог зі світовою культурою.

Від моменту встановлення Нобелівської Премії з літератури в 1901 році п'ять разів її лавреатами ставали польські письменники. Якщо додати письменників, котрі народилися в Польщі, або на колишніх польських землях, то список був би значно довший.


Кредити: 3