Мета – навчити майбутніх бакалаврів філології  стилістичного підходу до мовленнєвих одиниць, виробити лінгвістичне чуття мови, навчити сутності та розумінню стильових одиниць

 

Завдання - дати типологію мовних помилок при вивченні лексичної, морфологічної, синтаксичної стилістики, а також фоніки; прищепити навички виправлення тексту; виробити професійну нетерпимість до стилістичних недоліків у слововжитку, звуковій організації тексту, словотворі, формоутворенні, використанні частин мови й синтаксичних конструкцій.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

 

       основні положення лінгвістичної стилістики як науки про цілеспрямоване вживання засобів мови;

       особливості усунення стилістичних недоліків;

       стилістичні ресурси синтаксичних одиниць сучасної російської мови;

       класифікацію образотворчих і виразних засобів мови;

       існуючі в лінгвістичній науці підходи до виділення й визначенню стилістичних фігур;

       шляхи й способи усунення стилістичних недоліків

вміти:

        Визначати стилістичну роль одиниць мови в типізованих формах мовних дій;

       Чітко виділяти звукову сторону організації мови;

       Уявляти основні стилістичні функції різних частин мови;

       Розмежовувати синтаксичні конструкції з різним стилістичним забарвленням;

       Класифікувати тропи;

        Правильно класифікувати стилістичні фігури мовлення й давати їм вичерпну лінгвістичну характеристику

Кредити: 3
Семестр: 123