Мета – навчити майбутніх бакалаврів філології стилістичного підходу до мовленнєвих одиниць, виробити лінгвістичне чуття мови, навчити сутності та розумінню стильових одиниць
Завдання - дати типологію мовних помилок при вивченні лексичної, морфологічної, синтаксичної стилістики, а також фоніки; прищепити навички виправлення тексту; виробити професійну нетерпимість до стилістичних недоліків у слововжитку, звуковій організації тексту, словотворі, формоутворенні, використанні частин мови й синтаксичних конструкцій.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
− основні положення лінгвістичної стилістики як науки про цілеспрямоване вживання засобів мови;
− особливості усунення стилістичних недоліків;
− стилістичні ресурси синтаксичних одиниць сучасної російської мови;
− класифікацію образотворчих і виразних засобів мови;
− існуючі в лінгвістичній науці підходи до виділення й визначенню стилістичних фігур;
− шляхи й способи усунення стилістичних недоліків
вміти:
− Визначати стилістичну роль одиниць мови в типізованих формах мовних дій;
− Чітко виділяти звукову сторону організації мови;
− Уявляти основні стилістичні функції різних частин мови;
− Розмежовувати синтаксичні конструкції з різним стилістичним забарвленням;
− Класифікувати тропи;
− Правильно класифікувати стилістичні фігури мовлення й давати їм вичерпну лінгвістичну характеристику
- Викладач: Мацегора Іван Леонідович