Презентація курсу
В сучасних умовах гідне місце в професійному просторі посідає той, хто витримує професійну конкуренцію. Особливим попитом користуються фахівці, які володіють професійними практичними іншомовними комунікативними навичками в області іноземної філології, які володіють мовною, мовленнєвою та соціокультурною компетенцією. Імідж спеціалістів і попит на них підвищуються, якщо вони володіють не однією, а двома і трьома іноземними мовами.
Метою викладання навчальної дисципліни Друга іноземна мова (німецька) є підготовка висококваліфікованого фахівця – філолога, викладача закладів середньої освіти. організацією успішної іншомовної комунікації Мета досягається шляхом комплексного, гармонійного навчання усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, мовлення, читання і письма; мета включає в собі три складові частини: глибоке оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності, розширення загального культурного світогляду студентів і виховання студентів у дусі високих якостей людської моралі.
Досягнення практичної мети курсу Друга іноземна мова (німецька) здійснюється шляхом формування комунікативної компетенції, яка включає удосконалення навичок читання тексту вголос з правильною вимовою, інтонацією і членуванням речень, формування навичок монологічного і діалогічного непідготовленого мовлення на основі активно засвоєного лексичного, граматичного й фонетичного матеріалів, засвоєння лексичних одиниць на матеріалі текстів підручника, розмовних тем, текстів позааудиторного читання, посилення самостійної пошукової, творчої роботи з найбільш вагомими словниками, довідною літературою та іншими інформаційними джерелами.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (німецька)» є:
- формувати фонетичні навички;
- розвивати техніку письма (каліграфічні та орфографічні навички);
- розвивати навички читання, перекладу та аудіювання текстів підручника та текстів позааудиторного читання;
- розвивати навички говоріння: монологічного і діалогічного підготовленого / непідготовленого мовлення, навички письма;
- формувати лексичні та граматичні навички за темами підручника;
- автоматизувати вимовні (артикуляційні та інтонаційні) навички; розвивати і закріплювати базові вміння і навички (аудіювання, читання, письма, мовлення) на основі нового лексичного та граматичного матеріалу; формувати та розширювати активний словник, що має удосконалювати висловлювальні можливості студентів; вдосконалювати вміння студентів щодо ефективного читання тексту з підручника; формувати навички ознайомлюючого, вивчаючого і пошукового читання; формувати навички письма з метою підвищення ефективності письмової комунікації; актуалізувати знання практичної граматики у ході побудови монологічного та діалогічного мовлення; навчити складанню розгорнутих монологічних висловів, діалогів і бесід на базі активно засвоєного лексичного, граматичного і фонетичного матеріалу.
- Profesor: Соколова Оксана Валеріївна
- Асистент із правами викладача: Борін Кирило Анатолійович
- Асистент із правами викладача: Мамедова Алла Іванівна