Основне завдання дисципліни полягає в тому, щоб навчити студентів вільно говорити, сприймати іноземну мову на слух, читати й писати іноземною мовою, перекладати письмово та усно з іноземної мови на українську та з української на іноземну як художні, так і спеціальні тексти. Практичне оволодіння іноземною мовою тісно пов'язане з теоретичним осмисленням системи мови й правил функціонування мовних одиниць в комунікації, а також з формуванням умінь аналізувати, узагальнювати йсистематизувати факти мови й мовлення.
Практичне оволодіння мовленнєвою діяльністю поєднується з загальноосвітніми та виховними завданнями. Автентичний характер навчальних матеріалів, трактування їх змісту й тематика сприяють ідейно-світоглядному та естетичному вихованню студентів, формують професійну мотивацію, розвивають творче осмислення, особисте відношення й громадську активність.
Мета курсу: формування навичок монологічного і діалогічного непідготовленого мовлення на основі активно засвоєного лексичного, граматичного й фонетичного матеріалів. Засвоєння лексичних одиниць на матеріалі текстів підручника, розмовних тем, текстів поза аудиторного читання. Посилення самостійної пошукової, творчої роботи з найбільш вагомими словниками та довідною літературою. Основна метавключає в собі три складові частини: глибоке оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності, розширення загального культурного світогляду студентів та виховання студентів в дусі високих якостей людської моралі.
Основні завдання курсу:
·вдосконалювати навички правильної вимови для її автоматизаціії у подальшому;
·розвити і закріпити базові вміння і навички на основі нового лексичного матеріалу, враховуючи програму 1 курсу;
·розширити активний словник, що допоможе вдосконалити висловлювальні можливості студентів;
·вдосконалити вміння студентів щодо ефективного читання тексту з підручника;
·сформувати навички ознайомлюючого, вивчаючого і пошукового читання;
·сформувати навички письма з метою підвищення ефективності письмової комунікації;
·актуалізувати знання практичної граматики у ході побудови монологічного та діалогічного мовлення;
·навчити складати розгорнутий монологічний вислів, діалог і бесіду на базі активно засвоєного лексичного, граматичного і фонетичного матеріалу.
- Учитель: Тєлкова Оксана Василівна