Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми сучасного українського літературознавства» визначається необхідністю ознайомлення з літературознавчими проблемами, розширенням теоретичних знань літературного процесу сьогодення, її основних понять, їх співвідношення, дати аналітичний огляд сучасних літературознавчих методологій, сприяти розвитку вмінь аналізу творів з точки зору сучасної науки про літературу.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Актуальні проблеми сучасного українського літературознавства» полягають у аналізі основних літературознавчих проблем, виробленні аналітичного підходу до їх осмислення й усвідомлення, вмінь формувати й відстоювати власну наукову точку зору; .
За результатами вивчення курсу студента повині знати: традиційні й новітні теорії та методи літературознавства як підґрунтя системного підходу до вивчення літератури; традиційні і сучасні джерела інформації, можливості інформаційних і комунікаційних технологій у процесі вивчення літератури; етичні норми як передумову створення сприятливих умов виконання професійних обов’язків ; особливості літературознавчого аналізу текстів різних стилів і жанрів ; теоретичні проблеми, перспективи удосконалення знань та особливості їх застосування в умовах зміни умов діяльності та професійних завдань; основні періоди розвитку літературознавчої науки від давнини до ХХІ століття, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу
За резутьтатами вивченя курсу студенти повинні вміти творчо, критично, аналітично добирати і використовувати літературознавчі методології задля досягнення навчальних і професійних цілей; віднаходити та використовувати джерела офіційної інформації про актуальні проблеми та основні тенденції розвитку сучасного літературознавства; працювати з бібліотечними фондами, фаховими філологічними виданнями; діяти відповідно до етичних міркувань, соціально свідомо, коректно, із урахуванням різноманітності та мультикультурності в колективі ; в команді та самостійно з високим рівнем автономності виявляти, ставити та вирішувати фахові проблеми у процесі професійної діяльності
Уміти застосовувати знання про основні періоди розвитку української літератури упродовж історії її розвитку, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, чільних представників та художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу з метою забезпечення якості літературної підготовки в середніх навчальних закладах
Уміння здійснювати літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів,
Уміти здійснювати літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів
Уміти використовувати виховний потенціал української літератури простежувати виявлення й розвиток традиції художніх творах Знати теоретичні основи літературознавства Уміти застосовувати можливості літературознавчої науки для аналізу художнього твору. Застосовувати можливості літератури для інтелектуального та літературно-естетичного розвитку, формування і розвитку особистості
Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні досягти таких компетентностей:
1.Інтегральна Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в процесі навчання і професійної діяльності
2.Загальні Здатність учитися й оволодівати сучасними знаннями, опрацьовувати та аналізувати інформацію з різних джерел, зокрема, з використанням інформаційних і комунікаційних технологій
3.Дотримання етичних норм, повага до різноманіття та мультикультурності в процесі навчання і професійної діяльності
4.Уміння виявляти, ставити та вирішувати актуальні фахові проблеми, працюючи в команді та автономно
5.Фахові Здатність використовувати в професійній діяльності системні знання про основні періоди розвитку літературознавчої науки від давнини до ХХІ століття, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу
Основними завданнями вивчення дисципліни «Актуальні проблеми сучасного українського літературознавства» полягають у аналізі основних літературознавчих проблем, виробленні аналітичного підходу до їх осмислення й усвідомлення, вмінь формувати й відстоювати власну наукову точку зору; .
За результатами вивчення курсу студента повині знати: традиційні й новітні теорії та методи літературознавства як підґрунтя системного підходу до вивчення літератури; традиційні і сучасні джерела інформації, можливості інформаційних і комунікаційних технологій у процесі вивчення літератури; етичні норми як передумову створення сприятливих умов виконання професійних обов’язків ; особливості літературознавчого аналізу текстів різних стилів і жанрів ; теоретичні проблеми, перспективи удосконалення знань та особливості їх застосування в умовах зміни умов діяльності та професійних завдань; основні періоди розвитку літературознавчої науки від давнини до ХХІ століття, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу
За резутьтатами вивченя курсу студенти повинні вміти творчо, критично, аналітично добирати і використовувати літературознавчі методології задля досягнення навчальних і професійних цілей; віднаходити та використовувати джерела офіційної інформації про актуальні проблеми та основні тенденції розвитку сучасного літературознавства; працювати з бібліотечними фондами, фаховими філологічними виданнями; діяти відповідно до етичних міркувань, соціально свідомо, коректно, із урахуванням різноманітності та мультикультурності в колективі ; в команді та самостійно з високим рівнем автономності виявляти, ставити та вирішувати фахові проблеми у процесі професійної діяльності
Уміти застосовувати знання про основні періоди розвитку української літератури упродовж історії її розвитку, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, чільних представників та художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу з метою забезпечення якості літературної підготовки в середніх навчальних закладах
Уміння здійснювати літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів,
Уміти здійснювати літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів
Уміти використовувати виховний потенціал української літератури простежувати виявлення й розвиток традиції художніх творах Знати теоретичні основи літературознавства Уміти застосовувати можливості літературознавчої науки для аналізу художнього твору. Застосовувати можливості літератури для інтелектуального та літературно-естетичного розвитку, формування і розвитку особистості
Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні досягти таких компетентностей:
1.Інтегральна Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в процесі навчання і професійної діяльності
2.Загальні Здатність учитися й оволодівати сучасними знаннями, опрацьовувати та аналізувати інформацію з різних джерел, зокрема, з використанням інформаційних і комунікаційних технологій
3.Дотримання етичних норм, повага до різноманіття та мультикультурності в процесі навчання і професійної діяльності
4.Уміння виявляти, ставити та вирішувати актуальні фахові проблеми, працюючи в команді та автономно
5.Фахові Здатність використовувати в професійній діяльності системні знання про основні періоди розвитку літературознавчої науки від давнини до ХХІ століття, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу
- Teacher: Ніколаєнко Валентина Миколаївна
Кредити: 5
Семестр: 121