Курс орієнтований на вивчення студентами основ маркетингу, зв’язків з громадськістю та реклами, що лежать в основі створення успішної організації, формування її позитивного іміджу в інформаційному просторі. 
Крім теоретичного підґрунтя, у межах дисципліни буде проведено аналіз іміджевих пріоритетів сучасних успішних комерційних структур, переваги та недоліки застосованих ними технології у цьому контексті.

У результаті вивчення курсу студент знатиме:

– базові категорії маркетингу, методологічні аспекти організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах;

– поняття, складові, функції іміджу організації, технології створення та підтримки;

 основні засади формування успішного іміджу;

 іміджеві пріоритети сучасних українських успішних комерційних організацій.

Вмітиме:

 досліджувати і розуміти ринок;

 конструктивно оцінювати характер конкуренції, ділову поведінку і потенціал конкурентів;

 визначати читацькі потреби, інтереси цільових споживачів та ефективно задовольняти їх;

 обирати товарні, цінові, дистрибуційні, комунікаційні стратегії, які б максимально реалізовували ринкову силу комерційної структури і забезпечували досягнення цілей;

 використовувати новітні технології розробки та підтримки іміджу організації.


Кредити: 3