Курс орієнтований на вивчення студентами основ маркетингу, зв’язків з громадськістю та реклами, що лежать в основі створення успішної організації, формування її позитивного іміджу в інформаційному просторі. Крім теоретичного підґрунтя, у межах дисципліни буде проведено аналіз іміджевих пріоритетів сучасних успішних комерційних структур, переваги та недоліки застосованих ними технології у цьому контексті.
У результаті вивчення курсу студент знатиме:
– базові категорії маркетингу, методологічні аспекти організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах;
– поняття, складові, функції іміджу організації, технології створення та підтримки;
– основні засади формування успішного іміджу;
– іміджеві пріоритети сучасних українських успішних комерційних організацій.
Вмітиме:
– досліджувати і розуміти ринок;
– конструктивно оцінювати характер конкуренції, ділову поведінку і потенціал конкурентів;
– визначати читацькі потреби, інтереси цільових споживачів та ефективно задовольняти їх;
– обирати товарні, цінові, дистрибуційні, комунікаційні стратегії, які б максимально реалізовували ринкову силу комерційної структури і забезпечували досягнення цілей;
– використовувати новітні технології розробки та підтримки іміджу організації.