Мета: мотивувати студентів до майбутньої професії – освітньої діяльності з історичного компоненту освітньої галузі "суспільствознавство" у загальноосвітніх навчальних закладах.  

Завдання:

–        вивчити вимоги та завдання історичного компоненту освітньої галузі "суспільствознавство" у загальноосвітніх навчальних закладах;

–        сформувати поняття про "Нову українську школу", у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті;

–        ознайомити із концепцією "Нової української школи" та її застосування до вивчення історії;

–        ознайомити з умовами освітньої діяльності в закладах середньої освіти в якості вчителя історії;

–        дослідження зв'язків між освітою та економічним зростанням;

–        вивчення викликів, що стоять перед сучасною освітою (навички для життя у ХХІ ст.: уміння вирішувати складні проблеми; критичне мислення; креативність, управління людьми; емоційний інтелект; судження та прийняття рішень; клієнтоорієнтованість; когнітивна гучність) та можливість їх задоволення у процесі вивчення історії;

–        опанування понять "дитиноцентризм", "компетентнісний зміст освіти", "вмотивований і кваліфікований вчитель", "педагогіка партнерства", "сучасне освітнє середовище", "інклюзивна освіта", "наскрізний процес виховання, що базується на цінностях", "нова структура школи", "автономія школи" та реалізація їх у процесі вивчення історії в школі;

–        сформувати поняття про випускника нової школи як особистості, патріота, інноватора та можливості реалізації освітнього ідеалу у процесі навчання історії в школі;

–        Вивчення ключових компетентностей нової української школи та можливостей їх реалізації в навчанні історії в школі;

-  Ознайомлення зі структурою нової української школи та історичної освіти

Кредити: 3
Семестр: 123