Метою викладання навчальної дисципліни «Зв’язки з громадськістю в інформаційній діяльності» є освоєння студентами основних положень із теорії та практики ПР, набуття теоретичних та практичних знань з  управління процесом паблік рилейшнз  та основних засад практичної діяльності в сфері зв’язків з громадськістю, практичних навичок створення інформаційного продукту в контексті паблік рилейшнз, освоєння основних положень для впровадження ПР-заходів в інформаційній сфері. 

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

-       ознайомити студентів із принципами і законами функціонування сучасних паблік рилейшнз;

-       познайомити з історією виникнення паблік рилейшинз як сфери соціальних комунікацій;

-       навчити студентів професійно аналізувати ПР-діяльність сучасних підприємств, установ і організацій зі сфер бізнесу, політики та державного управління;

-       сформувати здатність створювати інформаційний продукт в сфері паблік рилейшнз;

-       навчити використовувати новітні технології для створення якісного ПР-контенту у сфері бізнесу, політики та державного управління;

-       сформувати здатність проводити ПР-дослідження для вивчення аудиторії з метою просування інформаційного контенту.

 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей): 

-       на практиці застосовувати набуті теоретичні знання;

-       правильно визначати  функції та принципи організації зв’язки з громадськістю;

-       застосовувати сучасний ПР-інструментарій  для розробки  ефективних зв’язків з громадськістю для базового суб’єкта ПР у сфері бізнесу, політики та державного управління;

-       робити фаховий  аналіз інформаційних процесів у сфері паблік рилейшнз;

-       використовувати основні положення теорії ПР при написанні творчих робіт.


Кредити: 3
Семестр: 224