Мерчандайзинг походить від англійського слова merchandise - мистецтво торгувати. Закінчення -ing надає динамічність поняттю, представляючи процес торгівлі як важливий засіб комунікацій.
Основне завдання мерчандайзингу - перетворити одного з багатьох відвідувачів магазину в одного з небагатьох покупців. Грамотний мерчандайзинг створює атмосферу торгового залу. При цьому враховується велика кількість чинників - дизайн інтер'єру, правильне розташування товару на полицях, вигідне освітлення, музика і навіть запахи.
Спочатку мерчандайзинг найактивніше використовувався в продуктових супермаркетах і виконував багато в чому утилітарну функцію - допомогти споживачам у пошуках потрібного товару. В даний час з його допомогою вдалося перетворити повсякденний похід по магазинах (шопінг) в цікаве проведення часу.
Фахівці Американського інституту реклами в місцях продажу з'ясували, що 70% рішень про покупку товару приймається покупцями безпосередньо в торговому залі магазину.
- Викладач: Полусмяк Юлія Ігорівна
- Асистент із правами викладача: Гуржій Наталія Миколаївна
- Асистент із правами викладача: Павлюк Тетяна Сергіївна