МЕРЧАНДАЙЗИНГ
Мерчандайзинг ( merchandising ) - це діяльність, спрямована на забезпечення максимально ефективного просування товару на рівні роздрібної торгівлі. Це специфічна маркетингова технологія, інструментами якої є всі елементи маркетингу-мікс.
Мерчандайзинг - комплекс заходів, вироблених в торговому залі і спрямованих на просування того чи іншого товару (бренду).
Мерчандайзинг походить від англійського слова merchandise - мистецтво торгувати. Закінчення -ing надає динамічність поняттю, представляючи процес торгівлі як важливий засіб комунікацій.
Основне завдання мерчандайзингу - перетворити одного з багатьох відвідувачів магазину в одного з небагатьох покупців. Грамотний мерчандайзинг створює атмосферу торгового залу. При цьому враховується велика кількість чинників - дизайн інтер'єру, правильне розташування товару на полицях, вигідне освітлення, музика і навіть запахи.