Спеціалізація. Диджитал-журналістика і соціальні медіа. Цифровий сторителінг і диджитал інструменти в журналістиці. (5 сем.): Alle Teilnehmer/innen

Filter

Змістовий модуль 1. Цифровий сторителінг: монетизація через історію

Aufgabe Aufgabe Розробка контент-плану публікацій

Test Test Тест до ЗМ 1

Змістовий модуль 2. Диджитал-інструменти в журналістиці: огляд та ефект

Aufgabe Aufgabe Створення текстового допису із серією фотографій

Test Test Тест до ЗМ 2

Змістовий модуль 4. Платформи для медіапроєктів

Aufgabe Aufgabe Створення рілз у програмі монтажу, із сценарним розвитком подій

Test Test Тест до ЗМ 4

Змістовий модуль 5. Реальна та цільова аудиторія: правила таргетингу

Aufgabe Aufgabe Запис спічу (сторіз, рілз) із появою у кадрі (спічем, стенд-апом) та елементами топографіки

Test Test Тест до ЗМ 5

Змістовий модуль 6. Тренди в диджитал контенті

Aufgabe Aufgabe Оформлення та проведення опитування із залученням фото, написів

Test Test Тест до ЗМ 6

Змістовий модуль 7. Лайфхаки, туторіали для медіапроєктів

Aufgabe Aufgabe Виготовлення та публікація таймплапсу, стопмоушн

Test Test Тест до ЗМ 7

Змістовий модуль 8. Перспективи розвитку сторителінгу та диджитал-інструментів

Aufgabe Aufgabe Публікація цифрового контенту з перелінком (гіперпосиланням) у вигляді серії з 3–4 постів (сторіз).

Test Test Тест до ЗМ 8