Спеціалізація. Диджитал-журналістика і соціальні медіа. Цифровий сторителінг і диджитал інструменти в журналістиці. (5 сем.): Усі учасники

Фільтри

Змістовий модуль 1. Цифровий сторителінг: монетизація через історію

Завдання Завдання Розробка контент-плану публікацій

Тест Тест Тест до ЗМ 1

Змістовий модуль 2. Диджитал-інструменти в журналістиці: огляд та ефект

Завдання Завдання Створення текстового допису із серією фотографій

Тест Тест Тест до ЗМ 2

Змістовий модуль 3. Просування інформації як продукту

Завдання Завдання Створення сторіз у відеоформаті без застосування монтажних ефектів (пряма зйомка).

Тест Тест Тест до ЗМ 3

Змістовий модуль 4. Платформи для медіапроєктів

Завдання Завдання Створення рілз у програмі монтажу, із сценарним розвитком подій

Тест Тест Тест до ЗМ 4

Змістовий модуль 5. Реальна та цільова аудиторія: правила таргетингу

Завдання Завдання Запис спічу (сторіз, рілз) із появою у кадрі (спічем, стенд-апом) та елементами топографіки

Тест Тест Тест до ЗМ 5

Змістовий модуль 6. Тренди в диджитал контенті

Завдання Завдання Оформлення та проведення опитування із залученням фото, написів

Тест Тест Тест до ЗМ 6

Змістовий модуль 7. Лайфхаки, туторіали для медіапроєктів

Завдання Завдання Виготовлення та публікація таймплапсу, стопмоушн

Тест Тест Тест до ЗМ 7

Змістовий модуль 8. Перспективи розвитку сторителінгу та диджитал-інструментів

Завдання Завдання Публікація цифрового контенту з перелінком (гіперпосиланням) у вигляді серії з 3–4 постів (сторіз).

Тест Тест Тест до ЗМ 8