Організація рекламної кампанії (Іванець Тетяна Олександрівна): Tous les participants

Filtres

Змістовий модуль 1. Рекламна кампанія як основна форма рекламної діяльності

Devoir Devoir Завдання

Test Test Тест

Змістовий модуль 2. Різновиди рекламної кампанії

Devoir Devoir Завдання

Test Test Тест

Змістовий модуль 3. Ефективність рекламної кампанії

Devoir Devoir Завдання

Змістовий модуль 4. Вплив реклами на прийняття споживчих рішень

Devoir Devoir Завдання

Змістовий модуль 5. Креативні етапи підготовки рекламної кампанії

Devoir Devoir Завдання

Змістовий модуль 6. Рекламні проєкти: види, особливості управління

Dossier Dossier соціальна рекламна кампанія

Devoir Devoir Завдання

Змістовий модуль 7. Аналіз та створення ефективного рекламного продукту різних типів

Devoir Devoir Завдання

Змістовий модуль 8. Особливості зовнішньої, друкованої (поліграфічної) реклами. Реклама в пресі.

Dossier Dossier Брендбук міст України

Devoir Devoir Завдання

Змістовий модуль 9. Специфіка телереклами та радіореклами.

Devoir Devoir Завдання

Змістовий модуль 10. Особливості інтернет-реклами

Devoir Devoir Завдання

Індивідуальне завдання

Devoir Devoir ІДЗ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Devoir Devoir Аналіз соціальної рекламної кампанії

Підсумковий контроль

Test Test Екзаменаційні тестові питання