Indice degli argomenti

  • Загальне

    Психологія реклами – дисциплінарна галузь теоретичного та практично орієнтованого знання, присвячена дослідженню психологічних чинників та детермінант політичних, торгівельних, сервісних пропозицій, задоволення інших споживчих потреб; формуванню вмінь та навичок створення рекламної продукції у різних сферах життєдіяльності суспільства. 

    Формування готовності майбутніх психологів до забезпечувальної та супроводжувальної діяльності в сфері реклами є важливою складовою їх загальної фахової підготовки.

    Метою викладання дисципліни є засвоєння студентами знань в галузі рекламної діяльності в усіх її історичних та сучасних формах, розуміння ними ключових понять і процесів, вироблення практичних навичок аналізу та створення рекламної продукції різних типів. 

  • Підсумковий контроль