Структура за темами
- Загальне
Загальне
- ЗМ1. Загальні питання теорії бренд-менеджменту
ЗМ1. Загальні питання теорії бренд-менеджменту
- ЗМ 2. Брендинг територійу сучасному світі: технології побудови сильних брендів
ЗМ 2. Брендинг територійу сучасному світі: технології побудови сильних брендів
- ЗМ 3. Персональні бренди.
ЗМ 3. Персональні бренди.
- ЗМ 4. Комунікативні стратегії управління в царині промислових, шоубізнесових і політичних брендів
ЗМ 4. Комунікативні стратегії управління в царині промислових, шоубізнесових і політичних брендів
- ІДЗ
ІДЗ
- Підсумкове оцінювання
Підсумкове оцінювання