Структура за темами

  • Анотація курсу

    Мета вивчення навчальної дисципліни “Етнопедагогіка” – формування системи знань зі специфіки української етнопедагогіки. Навчальна дисципліна сприяє засвоєнню студентами властивого українській культурі  мудрого шанування людських взаємин, яке століттями формувало суспільну свідомість, етнографічні принципи і норми виховання дітей. Цей курс сприяє відбудові національної школи, відродженню національної культури, звичаїв, традицій, народних методів виховання і навчання, використанню багатовікового морально-педагогічного досвіду народу в сучасній науковій теорії та практиці виховання.

    Предметом вивчення навчальної дисципліни “Етнопедагогіка” є українська етнопедагогіка, яка включає педагогічні погляди на виховання підростаючого покоління, виховний ідеал української народної педагогіки, українську козацьку педагогіку, українську народну дидактику, педагогіку народного календаря, зміст, форми і методи виховної роботи на засадах народної педагогіки в сучасній школі, українська національна система виховання, відродження народних педагогічних традицій.

    Основні завдання дисципліни полягають у:

    - вивченні теоретичних засад української етнопедагогіки;

    - виробленні навичок правильного використання різних засобів  народної педагогіки залежно від мети виховання;

    - вивченні історії української етнопедагогіки;

    - володінні традиціями народної педагогіки.

    У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

    - основні особливості і теоретичні засади української етнопедагогіки;

    - основні поняття української етнопедагогіки;

    - особливості застосування принципів народної педагогіки в українській національній системі виховання;

    Студенти повинні вміти:

    - правильно застосовувати основні принципи народної педагогіки;

    - характеризувати найбільш відомі педагогічні традиції;

    - користуватись лексикографічними джерелами (словниками), довідниками;

    - вільно орієнтуватись  сформованій системі української педагогіки;

    - уміти пов’язувати виховання в сучасній національній загальноосвітній школі з прогресивними народно-побутовими і культурно-історичними традиціями і національними звичаями духовно-морального, гуманного, трудового і культурно-історичного характеру;

    - пропагувати українську національну духовність;

    - виховувати національну свідомість майбутнього працівника педагогічної ниви.


  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4