Diagrama de temas

  • General

    Політичний іміджПолітичний імідж

    Метою вивчення навчальної дисципліни «Професійна іміджелогія та основи самопрезентації» є дослідження проблем сучасної політичної іміджелогії в контексті використання політичних, іміджевих та комунікаційних технологій, механізмів впливу іміджу, особливостей та засобів формування  іміджу. У ході вивчення курсу студенти повинні освоїти основний поняттєво-категоріальний апарат науки, дізнатися про історію становлення науки, сучасні наукові напрямки й основні методики формування іміджу в різних сферах громадського життя.

    Курс призначений для ознайомлення студентів з методами й технологіями формування іміджу організацій, лідерів, держав, технологіями самоіміджування. У курсі розглядаються актуальні проблеми ефективного іміджмейкінгу, розкриваються основні психологічні закони керування суспільними процесами. Особлива увага приділена проблемам формування особистісного іміджу, корпоративного іміджу згідно контексту з урахуванням національних особливостей української аудиторії.

    Інтерактивний формат курсу спонукатиме до дебатів, полеміки, аргументованого відстоювання власної точки зору, орієнтований на розвиток критично важливих для фахівця у галузі суспільних наук навичок ефективної комунікації.

    У концептуальному, інформаційному та логічному плані даний курс тісно пов’язаний з іншими дисциплінами блоку гуманітарних і соціально-економічних наук: «Історією», «Соціологією». Разом із цими дисциплінами «Професійну іміджелогію та основи самопрезентації» варто розглядати як складову частину процесу формування світоглядної культури майбутніх фахівців та навичок представляти себе у соціумі.

    Завдання:

    1.    Засвоїти концептуальні засади професійної іміджелогії.

    2.    Розглянути історію її вивчення та сучасний стан.

    3.    Вивчити стратегію, тактику та технології формування іміджу  суб’єктів різного рівня. 

    4.    Дослідити специфіку  іміджу українських та зарубіжних діячів, організацій та структур.

    5.    Освоїти технології та сформувати навички самопрезентації.

    6.    Виробити професійний погляд на іміджмейкерство з метою подальшого використання отриманих знань на практиці.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

    знати:

    · теоретико-методологічну базу та структуру професійної іміджелогії, ключові поняття навчальної дисципліни;

    · історію вивчення образу в українській та зарубіжній науці, теорію діяльності, дослідження з комунікацій і соціального пізнання;

    · основні етапи конструювання іміджу;

    · ключові функції та типології іміджу;

    · принципи й закони створення іміджу особистості;

    · психологічні технології політичного іміджмейкінгу;

    · особливості формування "Я-концепції";

    · особливості створення територіального іміджу;

    вміти:

    · володіти навичками сучасного іміджмейкера зі створення іміджу особистості, фірми, корпорації, організації крізь призму людського фактора;

    · складати приблизний проєкт-програму створення різних видів іміджу;

    · аналізувати політичний імідж з точки зору його адекватності ситуації та ефективності;

    · надавати практичні рекомендації щодо іміджування у соціальних мережах;

    · створювати особистий імідж;

    · розробляти механізми впливу імідж-образу на масову свідомість;

    · застосовувати навички колористики та стилістики;

    · професійно і творчо підходити до характеристики іміджу суб’єкта та його трансформації;

    · вивчати психологію аудиторії, враховувати її настрої при рішенні конкретних професійних завдань.



  • Підсумковий контроль