Topic outline
- General
General
- Лекції
Лекції
- Змістовий модуль 1. Теорія рекламної та PR-творчості
Змістовий модуль 1. Теорія рекламної та PR-творчості
- Змістовий модуль 2. Методика рекламної та PR-творчості
Змістовий модуль 2. Методика рекламної та PR-творчості
- Змістовий модуль 3. Методики планування рекламної та PR-кампанії.
Змістовий модуль 3. Методики планування рекламної та PR-кампанії.
- Змістовий модуль 4. Методи психологічної активізації мислення.
Змістовий модуль 4. Методи психологічної активізації мислення.
- Змістовий модуль 5. Вимірювання ефектів рекламної комунікації.
Змістовий модуль 5. Вимірювання ефектів рекламної комунікації.
- Змістовий модуль 6. Методики розвитку креативності
Змістовий модуль 6. Методики розвитку креативності
- Індивідуальне завдання
Індивідуальне завдання
- Завдання для заочного відділення
Завдання для заочного відділення
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль