Résumé de section
-
-
Прочитайте лекції 2 та 3, присвячені теоріям соціальної роботи. Яка теорія соціальної роботи найбільше підходить для виіршення проблеми насильства у сім'ї?
Пояснить, яким чином обрана теорія допомагає зрозуміти та пояснити проблему, а також які підходи та інструменти соціальні працівники можуть використовувати на основі цієї теорії для вирішення проблеми насильства у сім'ї.
Визначить, наскільки ефективним буде використання обраної теорії у вирішенні вказаної проблеми, зазначивши як позитивні аспекти, так і можливі обмеження.
Обсяг відповіді до 1-2 сторінки Word, 14 шрифт, 1,5 інтервал, рівняння за шириною.
-
Проаналізувати систему соціальної роботи
однієї з громад Запорізької області, базуючись на наявній
інформації в публічному доступі.
Для цієї громади також запропонувати щонайенше три
заходи з соціальної роботи в громаді, які були б спрямовані
на вирішення потреб громади.Зробити візуалізацію наявної системи соц. роботи (приклад - слайд
10), а також бути готовими презентувати ідеї заходів.
Громади в студентів не повинні повторюватись
-
-
Підготуйте есе за запронованими нижче темами, дотримуючись таких вимог:
1) есе має складатися зі вступу, основної частини, висновків, списку використаних джерел;
2) у вступі слід визначити актуальну соціально-практичну проблему та відповідну їй мету творчої роботи автора;
3) в основній частині послідовно викладаються авторські роздуми, присвячені вирішенню проблеми та досягненню поставленої мети;
4) у висновках резюмується запропоноване автором рішення проблеми та визначаються перспективи подальшої роботи з удосконалення цього рішення або пошуку нових.
5) у тексті слід виділяти абзаци, показувати логічні зв'язки між ними;
6) загальний обсяг есе зі списком літератури - 4-5 сторінок, Times New Roman, 14 шрифт, полуторний інтервал, без інтервалів між абзацами, рівняння за шириною.
-
Під час підготовки презентації головної ідеї та результатів есе рекомендується дотримуватися правила 1X6X6 (див. лекцію "Презентація соціальних проєктів").
-
Есе присвячена темі (проблемі, питанню) …
Есе являє собою узагальнення (виклад, опис, аналіз, огляд) …
В есе йдеться про (оцінку, аналіз, виклад, опис, узагальнення), представлена точка зору …
Есе ділиться на …, починається з …, закінчується …, складається з …
Сутність проблеми зводиться до того, щоб …
Наша основна (головна) мета полягає в тому, щоб …
Огляд літератури у вступній частині есе
Автор зачіпає (ставить, висвітлює) такі проблеми …
Автор зупиняється на наступних проблемах (питаннях, фактах) …
Праця автора стосується наступних проблем (питань, фактів) …
Сутність проблеми зводиться до … (полягає в …).
Автор наводить (підводить нас) до висновку (висновку),
робить висновок (висновок), підводить підсумок (говорить, стверджує) …
Автор каже, аналізує, характеризує, розкриває, (недоліки, суперечності, сутність), розбирає, описує, називає, формулює, висуває (гіпотезу, питання), висловлює припущення, зупиняється, стосується, зазначає, підкреслює, виділяє (особливе, спеціальне) увагу, стверджує, доводить …
Автор вважає, вважає, стоїть на точці зору, дотримується точки зору, відстоює (розділяє) точку зору …
Автор порівнює, зіставляє, протиставляє …
Автор погоджується (згоден), заперечує, суперечить, сперечається, спростовує, полемізує, критикує, розходиться в поглядах, висуває (призводить) заперечення, аргументи, докази …
Автор посилається, спирається, виходить, ілюструє, наводить приклад, цитує, обґрунтовує, має на увазі; пояснює це тим, що; бачить причину цього в тому, що …
За словами …, автор писав (відзначав, вважав) …, як стверджує автор (повідомляє, вважає) …
Основна частина написання наукового есе
По перше по друге по третє …
Основне, (саме) головне, основна теза …, найбільш важливим є, істотно, істота (чого) становить …
Звернемо увагу на …, істотно те, що …
Слід зазначити (врахувати) …
Як правило, в більшості випадків, частіше за все, характерно, типово, найбільш поширений …
Звернемо увагу, серед (чого), відзначимо, що стосується, слід виділити, необхідно підкреслити, підкреслимо.
Крім того, при цьому, додамо, слід додати …
На додачу до всього вищезгаданого…
Водночас, поряд з тим, ідентичне явище являє собою …
Один з … це … зокрема, один з … виступає …
Водночас, з одного боку, з іншого боку, навпаки, в свою чергу, в зв’язку з цим аналогічним чином, для порівняння візьмемо, натомість, проте …
Загалом, одним словом, отже, таким чином, в результаті, узагальнюючи …
Все уже сказане означає те, що …
Ілюструємо це положення, в якості ілюстрації використовуємо …, в застосуванні до …, … демонструємо прикладом
Точніше, інакше кажучи, краще сказати, так би мовити; Ясно що…,
а саме, іншими словами, в іншій термінології …
Навіть, тільки лише, особливо, саме в цьому, тут, найбільш помітний, підкреслимо …
По-моєму, я вважаю (гадаю), як ми спробували показати;
думається, що …, на наш погляд, беремо сміливість стверджувати,
ми вважаємо за краще говорити, автор вважає, на нашу думку, (глибокому) переконання …
Висновок наукового есе
Сутність вищевикладеного зводиться до …
На закінчення слід сказати (зазначити, підкреслити, зупинитися над) …
Висновок носить … характер …
Зі сказаного раніше випливає …
На закінчення, нарешті, в останню чергу …
-
1
Вступ
«Інтрига»
Що Ви будете доводити?
Постановка проблеми
Теза (бажано передбачити 1-3 аспекти)
2
Перший абзац: розвиток першого аспекту
Вихідна пропозиція
Доведи та поясни!
Обгрунтування (факти, пояснення)
Підсумкова пропозиція (бажано)
3
Другий абзац: розвиток другого аспекту
Вихідна пропозиція
Доведи та поясни!
Обгрунтування (факти, пояснення)
Підсумкова пропозиція (бажано)
4
Третій абзац: розвиток третього аспекту
Вихідна пропозиція
Доведи та поясни!
Обгрунтування (факти, пояснення)
Підсумкова пропозиція (бажано)
5
Висновок
Підсумковий коментар
До яких висновків Ви дійшли і що із цього випливає?
Перерахування висновків за аспектами 1-3
Погляд у майбутнє (рекомендація/оцінка/прогноз)
-
1. Назва проекту (не більше 10 слів).
2. Опис проблеми, на вирішення якої спрямовано діяльність проекту (250 слів).
При описі проблеми надайте якісні та кількісні показники.
У сильному проекті чітко встановлюються:
А) конкретні істотні потреби певної кількісно визначеної групи людей у реалізації проекту;
Б) відповідність цих потреб суспільним інтересам (наприклад, тим, що закріплені в офіційних документах – державних програмах, стратегіях, законах та ін.).
Прийоми визначення потреб: А) вивчення статистичної інформації (Мінстат, профільні міністерства, урядові та парламентські доповіді, документи місцевих органів влади); Б) використання результатів соціологічних досліджень; В) аналіз матеріалів круглих столів, конференцій; та ін.
3. Мета та завдання проекту (не більше 100 слів).
Формулювання цілей і завдань проекту мають бути:
1) орієнтовані на конкретний РЕЗУЛЬТАТ, а не на процес.
Приклад некоректних формулювання: «Забезпечити розвиток молодіжного проектного потенціалу» - лишається непоясненим конкретний результат виконання цього завдання. Приклад коректного формулювання: «Забезпечити створення 20 молодіжних муніципальних проектних команд та реалізацію 10 молодіжних муніципальних проектів»
2) сформульовані у спосіб, що дає можливість ВИМІРЮВАТИ прогрес у їх виконанні.
Приклад некоректного формулювання: «Сприяти вирішенню економічних проблем молоді». Приклад коректного формулювання: «Створення 20 нових робочих місць для молоді в сфері інформаційних технологій».
3) реальними, тобто співвідноситися з Вашими конкретними можливостями та ресурсами;
4) взаємоузгоджуваними, для чого рекомендується використовувати метод побудови древа цілей – схема переходу від місії (головної цілі) до більш часткових цілей і завдань.
4. Цільові групи проекту (не більше 200 слів).
Вкажіть основну цільову групу, її якісні та кількісні характеристики. Зазначте інші зацікавлені сторони. В цьому розділі також важливо вказати яким чином Ви плануєте залучати цільові групи.
5. Опис діяльності, що здійснюватиметься в межах проекту (не більше 300 слів).
Опишіть, яка діяльність передбачається в рамках реалізації для виконання завдань та досягнення цілей проекту. Період виконання (тижні та місяці) Завдання Діяльність на виконання завдання Місто та місце проведення Очікувані результати відповідної діяльності В разі необхідності додайте необхідну к-сть рядків
6. Очікувані результати проекту (не більше 240 слів).
Опишіть конкретні очікувані короткострокові та довгострокові результати, яких плануєте досягнути під час виконання проекту, а також довгостроковий вплив проекту. Під час опису використовуйте якісні та кількісні показники. У цьому розділі важливо!!! – довести соціальну сталість результатів, що буть досягнуті у ході реалізації проекту навіть за умов припинення зовнішнього (наприклад, грантового фінансування). Для цього слід показати, що проект ВІДПОВІДАЄ ІСТОТНИМ ПОТРЕБАМ ВЕЛИКОЇ ГРУПИ ЛЮДЕЙ і в ньому зацікавлені різноманітні інституції (держава, громади, підприємства, громадські організації) та в цілому суспільство, а відтак, за умовим реалізації проектних завдань завжди знайдуться ресурси потрібні для подальшого збереження проекту.
-