Тематический план

  • Общее

    Анотація вибіркової дисципліни

    «Наукові дослідження з фаху»

    Мета викладання вибіркової навчальної дисципліни «Наукові дослідження з фаху» - закріпити на практиці теоретичні знання з методології вивчення інформаційних, бібліотечних та документознавчих комунікацій у напрямі наук соціально-комунікаційного циклу, допомогти студентам у написанні власних наукових, курсових, бакалаврських проєктів.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Наукові дослідження з фаху» є

    – систематизація змісту основних концепцій у галузі соціальних комунікацій;

    – визначення актуальних тенденцій розвитку інформаційно-бібліотекознавчої та документознавчої науки, проблемного поля сучасних досліджень галузі 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа;

    – узагальнення відомостей про теоретичні принципи та методи дослідження, які застосовуються у світовій та вітчизняній науці в галузі соціальних комунікацій;

    – розкриття можливостей використання цих методів у теоретичних та прикладних розвідках у межах галузі 029;

    – формування в студентів готовності здійснювати власну науково-дослідну діяльність за спеціальністю.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

    -   найважливіші теорії та концепції в галузі соціальних комунікацій;

    -   актуальні напрями дослідження за спеціальністю 029;

    -   основні принципи і методи дослідження в соціально-комунікаційних науках;

    -   особливості використання методів досліджень при виконанні наукових розвідок з інформаційної, бібліотечної та архівної справи;

    уміти:

    -   розкрити суть основних теорій та концепцій, принципів і методів дослідження в галузі соціальних комунікацій;

    -   доцільно й коректно застосовувати теоретичні підходи і методи дослідження у власних наукових розвідках за спеціальністю 029;

    - професійно планувати і здійснювати власну дослідницьку діяльність у галузі науки 029.

  • Розділ 1. Теоретичні засади наукових досліджень з фаху

    • Розділ 2. Методика реалізації власного наукового дослідження

      • Індивідуальне практичне завдання