Схема розділу
- 
                    
- 
                                                            
Дисципліна "Гендерна компетентність організатора освітнього середовища" спрямована на формування у студентів магістерських програм розуміння гендерних аспектів у контексті освітнього процесу. У курсі розглядаються теоретичні основи гендерної політики, особливості соціалізації в освітніх установах, а також методи інтеграції гендерної чутливості у навчальні програми та практики.
Студенти ознайомляться з актуальними дослідженнями в галузі гендерної освіти, набиратимуть навички аналізу та оцінки освітніх практик з урахуванням гендерних вимірів. Особлива увага приділяється розвитку критичного мислення, умінню виявляти та долати гендерні стереотипи, а також створенню інклюзивного та безпечного освітнього середовища для всіх учасників навчального процесу.
Курс сприятиме підвищенню професійної компетентності організаторів освітнього середовища, що дозволить їм ефективно реалізовувати принципи гендерної рівності у своїй практиці та впливати на формування гендерно чутливого суспільства.
 - 
                                                            
Т.П. Голованова у 1990 р. захистила кандидатську дисертацію «Підготовленість випускників середньої школи до сімейного життя: (на матеріалі шкіл міста і села)», за спеціальністю: 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки.
З 1988 по 1991 р. працювала асистентом, старшим викладачем кафедри педагогіки та психології. У 1996 р. отримала вчене звання доцента кафедри педагогіки. З 2007 р. працюю доцентом кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності.
Поєднання фахової, практичної та громадської діяльності:
- Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
 - Заступниця голови ГО "РАДОСЛАВА"
 
 - Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
 
 - 
                                                            
 - 
                    
https://eurocafe.by/video/feministicheskaya-kritika-gendernogo-neravenstva-na-rynke-truda?fbclid=IwAR0tPYyw-8PD3nOLQJXQibdDbdIoDWh8rHqXjrzRoYLvcu2nCIDu_Sdy54Y