Структура за темами

  • Анотація до курсу

    Тип : дисципліни вільного  вибору студента.

    Рік навчання - четвертий.

    Семестр: другий.

    Обсяг дисципліни: загальна кількість годин - 90, кредитів ЄКТС - 3, аудиторних лабораторних занять – 44 години, самостійна робота здобувачів вищої освіти - 46 годин.

    Мета викладання дисципліни :  формування, у здобувачів вищої освіти, фахових компетенцій бакалавра-дизайнера: надання необхідних теоретичних знань і практичних навичок для самостійного професійного виконання художньо-проектної діяльності за фахом. Виховання творчої індивідуальності дизайнера. Сприяння формуванню візуального ландшафту сучасності в навколишньому середовищі.

    Завдання дисципліни:

    виховання у здобувачів вищої освіти високого рівня професійної культури в проектній діяльності дизайнера;

    надати здобувачам вищої освіти системи теоретичних знань по організації інтер’єру засобами графічного дизайну;

    надати здобувачам вищої освіти системи практичних навиків по організації інтер’єру засобами графічного дизайну;

    – ознайомити здобувачів вищої освіти з методикою створення дизайн проекту по організації внутрішнього архітектурного середовища засобами графічного дизайну з врахуванням всіх факторів та аспектів, пов'язаних з художнім проектуванням та вимогами державних нормативних документів;

    – навчити, здобувачів вищої освіти, методиці створення та поетапного виконання дизайн проекту з організації внутрішнього архітектурного середовища засобами графічного дизайну;

    – надати професійних компетенцій бакалавра-дизайнера з питань презентації власних творчих проектних рішень.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні знати:

    – типологічні основи проектування інтер’єрів середовища громадського призначення;

    – принципові особливості специфіки проектування інтер’єрів внутрішнього архітектурного середовища, загальні відомості з образно-асоціативного формування об'ємно-планувального і композиційного рішення залежно від  функціонального призначення об’єкта проектування;

    – естетичні та стильові особливості проектування інтер’єрів внутрішнього архітектурного середовища з врахуванням соціальних, історично-культурних, містобудівних та географічних властивостей об’єкта проектування;

    – основні архітектурно-художні властивості, що впливають на створення та організацію інтер’єрів засобами графічного дизайну;

    – вимоги ергономіки що до проектування внутрішнього архітектурного середовища громадського призначення взагалі, та організацію інтер’єру засобами графічного дизайну зокрема;

    – вимоги державних нормативних документів, що до проектування інтер’єрів громадського призначення (конструкційні, технологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні та інші вимоги ДБН та Сніп);

    – вимоги, що до застосування меблів та обладнання у створенні інтер’єрів середовища громадського призначення;

    – норми та принципи освітлення внутрішнього архітектурного середовища громадського призначення із застосуванням денного та штучного освітлення;

    – властивості кольору і його психологічний та фізіологічний вплив на людину і оточуюче середовище інтер’єру громадського призначення;

    – норми та закономірності застосування будівельних, обробних та оздоблювальних матеріалів відповідно до вимог державних нормативних документів;

    –засоби візуальних комунікацій та застосування їх в дизайні середовища громадського призначення;

    – проектно-графічні засоби та технічні прийоми для виготовлення проектної документації та виконання дизайн-проекту з використанням комп'ютерних технологій САПР, програм  2D графіки і 3D моделювання та візуалізації;

    –засоби презентації дизайн-проекту.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні вміти:

    – професійно використовувати теоретично та практично здобуті знання для  творчого, художнього проектування архітектурного середовища засобами графічного дизайну та виконання, пов’язаних з цим, проектних задач;

    – створювати самобутні художні образи архітектурного простору в залежності від типології та функціонального призначення об’єкта проектування;

    –знаходити органічний зв’язок між змістом та формою у проектуванні інтер’єру засобами графічного дизайну;

    – виявляти взаємо зв’язок внутрішнього архітектурного простору  та зовнішнього природного оточуючого середовища;

    – виконувати функціональне зонування у об’ємно-планувальних рішеннях середовища згідно типології та функціонального призначення об’єкта проектування та вимог ергономіки;

    – застосовувати меблі та  обладнання середовища згідно його функціонального призначення;

    – застосовувати природнє та штучне освітлення інтер’єру з дотриманням вимог державних нормативних документів;

    – застосовувати кольорові рішення та обробні матеріали згідно вимог типології споруд громадського призначення та нормативних державних документів;

    – задіяти синтез мистецтв та засоби візуальних комунікацій в дизайні середовища громадського призначення;

    – практично виконувати проектну документацію, архітектурні креслення, перспективні зображення інтер’єру та архітектурного середовища, що проектується, проектно-графічними засобами і прийомами від руки та застосуванням  комп’ютерних технологій САПР, програм 2D графіки і 3D моделювання та візуалізаці;

    - презентувати дизайн проект та власні ідеї проектного рішення відповідно до  призначення об'єкта проектування.

    Форми та методи навчання: Аудиторні лабораторні заняття під керівництвом викладача, самостійна робота здобувачів вищої освіти.

    Курс передбачає виконання пошукових ескізів у графіці від руки та чистових завдань із застосуванням комп’ютерних технологій  САПР,  програм  2D графіки і 3D моделювання та візуалізації для  проектування інтер’єру та внутрішнього архітектурного середовища +засобами графічного дизайну.

    Мова навчання: Українська.


  • Модуль 0

  • Тема 1. Дизайн–Концепція. Створення гармонійного та ефективного візуально-комунікативного середовища засобами графічного дизайну.

    Мета завдання: виконати концептуальний аналіз об'єкту проектування за його функціональним призначенням згідно обраній темі.

    Цілі завдання: отримати концептуальне рішення теми завдання.


  • Тема 2. Образно-асоціативне рішення об’єкту проектування відповідно до концептуального рішення теми завдання отриманого у завданні №1.

    Мета завдання: пошук та розробка ескізів образного рішення інтер’єру засобами графічного дизайну в образно асоціативній композиції.

    Цілі завдання: отримати ескізи образно-асоціативної, об'ємно-просторової  композиції інтер'єру 

    на самостійно обрану тему за функціональним призначенням у графічному зображені.


  • Тема 3. Архітектурно-планувальне рішення інтер’єру з урахуванням функціональних вимог, що до об’єкту проектування у рамках образно-асоціативної композиції отриманої у завданні №2.

    Мета завдання: Органічно пов’язати функціональні і естетичні аспекти проектування в єдиному архітектурно-планувальному рішенні об’єкта проектування.

    Цілі завдання: Отримати архітектурно-планувальне рішення об’єкта проектування з урахуванням функціональних вимог з дотриманням вимог державних нормативних документів (ДБН, СНіП) та вимг ергономіки.


  • Тема 4. Кольорове рішення інтер’єру з урахуванням усіх вимог, що до об’єкту проектування у рамках образно-асоціативної композиції отриманої у завданні №2.

    Мета завдання: Досягти гармонійності кольорового рішення художнього образу проектної ідеї з функціональним призначенням об’єкта проектування.

    Цілі завдання: Отримати якісний варіант кольорового рішення проектної ідеї.


  • Тема 5. Творча розробка основного варіанту проектного рішення.

    Мета завдання: Удосконалення творчих здобутків у попередніх завданнях та досягнення найкращих результатів проектного рішення.

    Цілі завдання: Отримати оптимальний варіант проектного рішення організації інтер’єру засобами графічного дизайну.


  • Тема 6. Графічне оформлення проектного рішення організації інтер’єру засобами графічного дизайну.

    Мета завдання: Докладно та в оригінальній формі викласти концептуальну ідею творчого задуму проектного рішення згідно з вимогами ДБН, ДСТУ Б А.2.4-7:2009.

    Цілі завдання: Виконати графічну презентацію ескізного проектного рішення організації інтер’єру засобами графічного дизайну.


  • Залік