Opcje zapisów

Курс «Соціальне партнерство та відповідальність у менеджменті» забезпечує цілісне розуміння соціального партнерства як ключового механізму зміцнення взаємної довіри між бізнесом, державою та громадянським суспільством, що є критично важливим в умовах постіндустріального глобалізованого простору; готує менеджера до діяльності в умовах підвищеної соціальної чутливості, етичної складності та необхідності формування довгострокових партнерств як у межах організації, так і на рівні суспільства загалом.

Отже, метою вивчення навчальної дисципліни «Соціальне партнерство та відповідальність у менеджменті» є отримання уявлення про соціальну роль бізнесу в сучасному світі, засвоєння знань про принципи корпоративної відповідальності, етичного управління та соціального діалогу в умовах сталого розвитку, набуття навичок ефективної взаємодії із зацікавленими сторонами в бізнесі, керуючись принципами соціального партнерства та відповідальності.

Вивчення дисципліни сприятиме формуванню управлінських компетентностей у здобувачів, необхідних для провадження професійної діяльності в середовищі, що потребує високого рівня відповідальності, прозорості та етичної узгодженості; формуванню умінь упровадження стандартів ESG (екологічна, соціальна, управлінська відповідальність), практик корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), стратегій сталого розвитку; розвитку лідерства, орієнтованого на соціальні зміни та суспільне благо.

Завданнями вивчення курсу є:

       оволодіння сучасними концепціями, моделями та підходами до соціального партнерства в корпоративному, публічному та громадському секторах;

       осмислення ролі менеджера як провідника соціальної справедливості, балансу інтересів та формувача етичної культури організації;

       вивчення міжнародних і вітчизняних практик КСВ, зокрема у контексті Європейського зеленого курсу, Цілей сталого розвитку ООН (SDGs) та вимог ESG-звітності;

       ознайомлення з підходами до побудови стратегій нефінансової комунікації та інституціоналізації корпоративної відповідальності;

       набуття здатності ідентифікувати стейкхолдерів, оцінювати соціальний вплив, управляти очікуваннями партнерів і формувати соціальний капітал організації;

       вироблення навичок та умінь вести соціальні діалоги, брати участь у спільнотворчих соціальних проєктах, долучатися до ініціатив з екологічного, інклюзивного та етичного розвитку суспільства.

Вивчення дисципліни«Соціальне партнерство та відповідальність у менеджменті» базується на знаннях з менеджменту, соціології, етики, права, публічного адміністрування та екологічної політики. Вивчення дисципліни можливе після засвоєння знань з курсу «Менеджмент організацій за видами економічної діяльності». Тематично пов'язана з навчальними дисциплінами циклу професійної підготовки спеціальності, такими як: «Кадрова політика промислових підприємств», «Управління потенціалом промислового підприємства», «Менеджмент інноваційно-інвестиційної діяльності в промисловості». Опановані в межах курсу знання та компетентності є базисом для виконання дослідницьких завдань, підготовки звіту з виробничої практики, написання магістерської кваліфікаційної роботи, участі у наукових заходах, а також подальшої професійної та академічної діяльності.

Кредити: 3
Семестр: 225
Goście nie mają prawa dostępu do tego kursu. Proszę się zalogować.