Курс
"Практичний курс першої іноземної мови (німеьцкої)"
є необхідною складовою частиною вивчення німецької мови у вищому
навчальному закладі. Він дає можливість вдосконалити сформовані
на попередніх курсах мовні навички та уміння базових видів мовленнєвої діяльності.
Головною метою курсу "Практичний курс першої іноземної мови (німеьцкої)" є формування у студентів мовних та мовленнєвих умінь та навичок основних видів мовленнєвої діяльності. При цьому головне завдання полягає в тому, щоб навчити вільно й правильно говорити та писати німецькою мовою, читати і розуміти на слух, перекладати з іноземної мови на рідну та з рідної на іноземну мову, а також реферувати та анотувати тексти суспільно-політичної тематики, інтерпретувати в усній формі тексти різноманітного характеру (вірші, проза, лист, доповідь, стаття та інш.) з погляду їх лінгвостилістичного та літературознавчого значення.
Після завершення курсу студенти повинні знати:
- головні,
найбільш складні питання курсу, а також нові аспекти проблемної
тематики
тощо;
основні поняття та принципи лінгвостилістичного аналізу (інтерпретації) друкованого та озвученого тексту різних жанрів та різного характеру - поезія, проза, публіцистика, соціально-політичні тексти, тексти країнознавчого характеру;
- матеріал усіх теоретичних курсів та вміло застосовувати його на практиці. Після завершення курсу студенти повинні вміти:
- розуміти нормативне мовлення в режимі монологу чи діалогу;
- вести цілеспрямовану бесіду чи дискусію в межах програмної тематики;
- читати та адекватно розуміти автентичну суспільно-політичну літературу, сучасну художню літературу, літературу за спеціальності (лінгвістичну та літературознавчу);
- перекладати усно розмови на побутові, культурні, суспільно-політичні теми, як з іноземної мови на рідну, так і навпаки; перекладати письмово за допомогою словника на рідну мову тексти суспільно-політичного, епістолярного типів;
- інтерпретувати тексти різноманітного характеру (вірші, прозу, листи, доповіді, статті) з погляду їх лінгвостилістичного та літературознавчого значення; здійснювати реферування та анотування матеріалів побутового, суспільно-політичного, літературно-художнього, публіцистичного характеру з оригінальних текстових та звукових джерел.
- Nauczyciel: Яценко Поліна Ігорівна