Тема 8. Основні організаційні форми навчання дорослих

1.  Опишіть можливості реалізації функцій адаптивного навчання стосовно специфіки навчання різних категорій дорослих (працююча молодь у вечірній (змінній) школі; військовослужбовці, звільнені в запас; засуджені, ВПО та ін.).

2.  Розробіть модель андрагогічної діяльності із супроводу дорослого на індивідуальному освітньому маршруті.

Максимальна кількість балів (5 балів) нараховується за такими критеріями:

-  повний обсяг виконання, висвітлення всіх функцій адаптивного навчання, розуміння специфіки навчання різних категорій дорослих (1 б.);

- чіткість формулювання мети та завдань супроводу (1 б.);

- опис етапів супроводу (1 б.);

- методи та форми роботи під час супроводу (1 б.);

- представлення індивідуального освітнього маршруту дорослого у вигляді або плану, або таблиці, або блок-схеми (інтелект-карти), або піраміди, або графіка, або картки тощо (1 б.)