Тема 8. Основні організаційні форми навчання дорослих
1. Опишіть можливості реалізації функцій адаптивного навчання стосовно специфіки навчання різних категорій дорослих (працююча молодь у вечірній (змінній) школі; військовослужбовці, звільнені в запас; засуджені, ВПО та ін.).
2. Розробіть модель андрагогічної діяльності із супроводу дорослого на індивідуальному освітньому маршруті.
Максимальна кількість балів (5 балів) нараховується за такими критеріями: - повний обсяг виконання, висвітлення всіх функцій адаптивного навчання, розуміння специфіки навчання різних категорій дорослих (1 б.);
- чіткість формулювання мети та завдань супроводу (1 б.);
- опис етапів супроводу (1 б.);
- методи та форми роботи під час супроводу (1 б.);
- представлення індивідуального освітнього маршруту дорослого у вигляді або плану, або таблиці, або блок-схеми (інтелект-карти), або піраміди, або графіка, або картки тощо (1 б.)