завдання до заліку

Теоретичні питання ( 5 балів)

1.    PR - кампанія: основні визначення.

2.    Види робіт при проведенні PR-кампанії.
3.    Фактори ефективності PR-кампанії.  
4.    Схема проведення PR-кампанії.
5.    Завдання PR-кампанії.
6.    Рівні сприйняття PR-кампанії потенційними цільовими групами і широкою громадськістю.
7.    Напрями діяльності , що здійснюються в межах PR-кампанії.
8.    Основоположні  принципи реалізації ролі і функцій PR-кампанії.
9.    Види технічної роботи під час планування та реалізації PR-кампанії.
10.    Особливості аналітичного етапу планування та проведення PR-кампанії.
11.    Фаза визначення проблеми або можливості.
12.    Фаза фокусированного дослідження.
13.    Фаза аналізу ситуації.
14.    Фаза характеристики і моделювання ситуації.
15.    Робота PR-спеціалістів з основними групами громадськості.
16.    Екологічний PR та PR в екологічній сфері: визначення понять.
17.    Визначення PR –діяльності в еклологічній сфері.Основні напрямки діяльності паблік рилейшнз в екологічній сфері.
18.    Технології PR в сфері екології. Інструменти еклогічного PR та їх використання. Специфіка організації РR-кампанії в екологічній сфері.
19.    Методи та засоби формування екологічної свідомості засобами PR у населення.
20.    Коректировка існуючих методів впливу на свідомість громадськості під час проведення PR-кампанії.
21.    Формування у населення інтересу до екології в умовах екологічної кризи. PR-методи виходи з екологічної кризи.
22.    Зловживання екологічними аргументами в сфері  прикладних  (реклама, паблік рилейшнз) соціальних комунікацій. “Зелений камуфляж” як чорний PR.
23.    Характеристика етапу планування PR-кампанії. Планування як процес.
24.    Основні етапи планування, їх аналіз. Використання графіка (стрічкова діаграма) Генрі Л. Ганта.
25.    Вимоги до планування нестандартних PR-подій.
26.    Характеристика етапу дії та комунікації в PR-кампанії.
27.    Стратегія та комунікація в PR-кампанії.
28.    Контрольовані та неконтрольовані засоби комунікації в PR-кампанії.Вибір каналів комунікації.
29.    Корекційна робота та комунікації з клієнтом протягом терміну виконання РR-кампанії.
30.    РR-кампанія по перетворенню латентної (прихованої) аудиторії на активну.
31.    РR-кампанія в сфері просування продажів.
32.    Специфіка організації РR-кампанії в сфері надання послуг.
33.    Функції РR-менеджера  в контексті організації кампанії в сфері зв’язків з громадськістю.
34.    Використання слціологічних досліджень громадської думки під час роботи по плануванню РR-кампанії  нції.
35.    Специфіка організації РR-кампанії в сфері освіти.
36.    Специфіка внутрішньокорпоративних РR-кампаній.
37.    Специфіка організації РR-кампанії в політичній сфері.
38.    Специфіка організації РR-кампанії в соціальній сфері.
39.    Специфіка організації РR-кампанії в банківській сфері.
40.    Організація презентаційних РR-кампаній. 
41.    Складові елементи  сценарію  іміджевої кампанії в сфері зв’язків з громадськістю.
42.    Специфіка організації РR-кампанії в бізнесовій сфері
43.    Специфіка організації РR-кампанії під час виставкової діяльності.
44.    Основні підходи до визначення групп громадськості, що використовуються під час розробки РR-кампанії.
45.    Функціональні обов’язки організаторів етапу здійснення кампаніїї по зв’язках з громадськістю.
46.    Головні етапи організації кампаній в галузі паблик рілейшнз.

Практичне (3-е) питання білету

 

  • Організація РR-кампанії як професійна діяльність: структура, функції, позиціонування (на прикладі власного проекту).(5 балів)
  •  Підсумкове тестування (10 балів)

 

Підсумкове індивідуальне завдання з курсу (20 балів)

 

·      Підготувати проект регіональної PR-кампанії на актуальну тему (на вибір студента).

·      Захист попередньо підготовлених доповідей  з організації та реалізації ПР-кампаній в різних сферах діяльності

Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання.

Етапи планування PR-заходів

 

. PR-заходи проводяться за такою схемою: 

·       Визначення актуальної ПР-проблеми.

·       Постановка мети (чого ми можемо реально досягти з урахуванням результатів аналізу ситуації і наявності ресурсів).

·       Розробка загальної стратегії кампанії. (стратегія зв’язків з громадськістю має забезпечити формування необхідної, ефективної системи комунікацій; все,  що сприяє досягненню поставленої мети)

·       Вибір цільової групи, визначення її основних і вироблення тактики роботи з ними. 

·       Формулювання  ключового повідомлення, яке ми хочемо передати (1. Як сказати? 2. У якій формі передати? 3. Через які канали передати?) 

·        Написання плану та очікуваних результатів. План зв’язків з громадськістю — це системний документ, що інтегрує аналіз реальної ситуації, завдання та етапи їх реалізації, оцінку результатів. ПР-програма формується на основі ретельного вивчення і дос­лідження громадської думки, потреб, інтересів, смаків, конструктивних побажань.  Будь-яка програма має бути детально розроблена, спланована, обґрунтована і безперервна до кінцевого досягнення мети.

·       Здійснення заходу ( написання сценарію)

·      Оцінка ефективності

Література

1.     Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – К. : "Ваклер", 2000. – 528 с.

2.     Королько, В. Г. Паблик рілейшнз: Наукові основи, методика, практика : Підручник / Валентин Григорович Королько. – 2-е вид.доп. – К. : Видавничий дім "Скарби", 2001. – 400с. 

3.     Моисеев, В. А. Паблик рилейшнз-средство социальной коммуникации (теория и практика) / Вячеслав Анатольевич Моисеев. – К. : Дакор, 2002. – 506с. 

4.     Мойсеєв В. А.  Паблік рілейшнз : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл. рек. МОНУ] / В'ячеслав Анатолійович Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с. 

5.     Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса : Учебное пособие по курсу "Паблик рилейшнз". – М. : Ассоциация авторов и издателей "ТАНДЕМ", изд-во ЭКМОС, 1999. – 352с. 

6.     Пізнюк Л. В.  Паблік рилейшнз : навч. посібник для дистанц. навчання / Л. В. Пізнюк. – К. : Ун-т "Україна", 2005. – 239с. 

7.     Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Георгий Георгиевич Почепцов. – 6-е изд. – К. : РЕФЛ-бук, Ваклер, 2005. – 640 с. 

8.     Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч. посіб. / Георгій Георгійович Почепцов. – 3-ге вид.,виправ. і доп. – К. : Знання, 2006. – 328 с. 

9.     Слісаренко  І. Ю.  Паблік Рилейшнз у системі комунікації та управління : Навчальний посібник / Ігор Юрійович Слісаренко. – К : МАУП, 2001. – 104с.