завдання до заліку
Теоретичні питання ( 5 балів)
1. PR - кампанія: основні визначення.
2. Види робіт при проведенні PR-кампанії.
3. Фактори ефективності PR-кампанії.
4. Схема проведення PR-кампанії.
5. Завдання PR-кампанії.
6. Рівні сприйняття PR-кампанії потенційними цільовими
групами і широкою громадськістю.
7. Напрями діяльності , що здійснюються в межах PR-кампанії.
8. Основоположні принципи реалізації ролі і функцій
PR-кампанії.
9. Види технічної роботи під час планування та реалізації
PR-кампанії.
10. Особливості аналітичного етапу планування та проведення
PR-кампанії.
11. Фаза визначення проблеми або можливості.
12. Фаза фокусированного дослідження.
13. Фаза аналізу ситуації.
14. Фаза характеристики і моделювання ситуації.
15. Робота PR-спеціалістів з основними групами громадськості.
16. Екологічний PR та PR в екологічній сфері: визначення
понять.
17. Визначення PR –діяльності в еклологічній сфері.Основні
напрямки діяльності паблік рилейшнз в екологічній сфері.
18. Технології PR в сфері екології. Інструменти еклогічного
PR та їх використання. Специфіка організації РR-кампанії в екологічній сфері.
19. Методи та засоби формування екологічної свідомості
засобами PR у населення.
20. Коректировка існуючих методів впливу на свідомість
громадськості під час проведення PR-кампанії.
21. Формування у населення інтересу до екології в умовах
екологічної кризи. PR-методи виходи з екологічної кризи.
22. Зловживання екологічними аргументами в сфері
прикладних (реклама, паблік рилейшнз) соціальних комунікацій. “Зелений
камуфляж” як чорний PR.
23. Характеристика етапу планування PR-кампанії. Планування
як процес.
24. Основні етапи планування, їх аналіз. Використання графіка
(стрічкова діаграма) Генрі Л. Ганта.
25. Вимоги до планування нестандартних PR-подій.
26. Характеристика етапу дії та комунікації в PR-кампанії.
27. Стратегія та комунікація в PR-кампанії.
28. Контрольовані та неконтрольовані засоби комунікації в
PR-кампанії.Вибір каналів комунікації.
29. Корекційна робота та комунікації з клієнтом протягом
терміну виконання РR-кампанії.
30. РR-кампанія по перетворенню латентної (прихованої)
аудиторії на активну.
31. РR-кампанія в сфері просування продажів.
32. Специфіка організації РR-кампанії в сфері надання послуг.
33. Функції РR-менеджера в контексті організації
кампанії в сфері зв’язків з громадськістю.
34. Використання слціологічних досліджень громадської думки
під час роботи по плануванню РR-кампанії нції.
35. Специфіка організації РR-кампанії в сфері освіти.
36. Специфіка внутрішньокорпоративних РR-кампаній.
37. Специфіка організації РR-кампанії в політичній сфері.
38. Специфіка організації РR-кампанії в соціальній сфері.
39. Специфіка організації РR-кампанії в банківській сфері.
40. Організація презентаційних РR-кампаній.
41. Складові елементи сценарію іміджевої кампанії
в сфері зв’язків з громадськістю.
42. Специфіка організації РR-кампанії в бізнесовій сфері
43. Специфіка організації РR-кампанії під час виставкової
діяльності.
44. Основні підходи до визначення групп громадськості, що
використовуються під час розробки РR-кампанії.
45. Функціональні обов’язки організаторів етапу здійснення
кампаніїї по зв’язках з громадськістю.
46. Головні етапи організації кампаній в галузі паблик
рілейшнз.
Практичне (3-е) питання білету
- Організація РR-кампанії як професійна діяльність: структура, функції, позиціонування (на прикладі власного проекту).(5 балів)
- Підсумкове тестування (10 балів)
Підсумкове індивідуальне завдання з курсу (20 балів)
· Підготувати проект регіональної PR-кампанії на актуальну тему (на вибір студента).
· Захист попередньо підготовлених доповідей з організації та реалізації ПР-кампаній в різних сферах діяльності
Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання.
Етапи планування PR-заходів
. PR-заходи проводяться за такою схемою:
· Визначення актуальної ПР-проблеми.
· Постановка мети (чого ми можемо реально досягти з урахуванням результатів аналізу ситуації і наявності ресурсів).
· Розробка загальної стратегії кампанії. (стратегія зв’язків з громадськістю має забезпечити формування необхідної, ефективної системи комунікацій; все, що сприяє досягненню поставленої мети)
· Вибір цільової групи, визначення її основних і вироблення тактики роботи з ними.
· Формулювання ключового повідомлення, яке ми хочемо передати (1. Як сказати? 2. У якій формі передати? 3. Через які канали передати?)
· Написання плану та очікуваних результатів. План зв’язків з громадськістю — це системний документ, що інтегрує аналіз реальної ситуації, завдання та етапи їх реалізації, оцінку результатів. ПР-програма формується на основі ретельного вивчення і дослідження громадської думки, потреб, інтересів, смаків, конструктивних побажань. Будь-яка програма має бути детально розроблена, спланована, обґрунтована і безперервна до кінцевого досягнення мети.
· Здійснення заходу ( написання сценарію)
· Оцінка ефективності
Література
1. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – К. : "Ваклер", 2000. – 528 с.
2. Королько, В. Г. Паблик рілейшнз: Наукові основи, методика, практика : Підручник / Валентин Григорович Королько. – 2-е вид.доп. – К. : Видавничий дім "Скарби", 2001. – 400с.
3. Моисеев, В. А. Паблик рилейшнз-средство социальной коммуникации (теория и практика) / Вячеслав Анатольевич Моисеев. – К. : Дакор, 2002. – 506с.
4. Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл. рек. МОНУ] / В'ячеслав Анатолійович Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с.
5. Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса : Учебное пособие по курсу "Паблик рилейшнз". – М. : Ассоциация авторов и издателей "ТАНДЕМ", изд-во ЭКМОС, 1999. – 352с.
6. Пізнюк Л. В. Паблік рилейшнз : навч. посібник для дистанц. навчання / Л. В. Пізнюк. – К. : Ун-т "Україна", 2005. – 239с.
7. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Георгий Георгиевич Почепцов. – 6-е изд. – К. : РЕФЛ-бук, Ваклер, 2005. – 640 с.
8. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч. посіб. / Георгій Георгійович Почепцов. – 3-ге вид.,виправ. і доп. – К. : Знання, 2006. – 328 с.
9. Слісаренко І. Ю. Паблік Рилейшнз у системі комунікації та управління : Навчальний посібник / Ігор Юрійович Слісаренко. – К : МАУП, 2001. – 104с.