Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

            • archive

            • Управління в соціальній сфері

            • Онлайн-консультування і цифрова підтримка клієнтів

            • Адвокація прав людей з інвалідністю у соціальній р...

            • Філософські проблеми рекреації

            • Тімбілдінг

            • Фасилітація групових процесів засобами ненасильниц...

            • Герменевтичні студії креативності

            • Адміністративно-правове регулювання публічно-управ...

            • Інноваційні технології в евристиці

            • Гендерні виміри креативної діяльності

            • Філософія медіації

            • Філософські засади креативності

              • General

              • Змістовий модуль № 1

              • Змістовий модуль № 2

              • Змістовий модуль № 3

              • Змістовий модуль № 4

              • Змістовий модуль № 5

              • Змістовий модуль № 6

              • Індивідуальне завдання

                • AssignmentІндивідуальне завдання «Заповнення креативного про...

              • Підсумковий констроль

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Філософські засади креативності

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра філософії, публічного управління та соціал...
  6. Філософські засади креативності
  7. Індивідуальне завдання
  8. Індивідуальне завдання «Заповнення креативного про...

Індивідуальне завдання «Заповнення креативного простору»

Completion requirements

При спробі пришвидшити перехід до креативного суспільства у Запоріжжі та інших містах України були побудовані відкриті «креативні» простори, коворгінги та інші місця для розвитку інновацій, які не дуже користуються популярністю як серед ІТ фахівців, так і серед молоді та творчої інтелігенції. Використовуючи одну зі стратегій творчості, яка описана у лекціях, необхідно знайти рішення як підвищити популярність публічних місць у Запоріжжі та наповнити їх людьми з високим творчим потенціалом. Обсяг роботи до трьох аркушів формату А4. Результати необхідно надіслати у Moodle для перевірки.

Previous activity
Семінар № 14
Next activity
Перелік питань до заліку
Data retention summary
Get the mobile app