Оптимізація сайту для його просування у пошукових системах Інтернет
- Вивчіть розділ розміщеного на сторінці дисципліни конспекту лекцій 6. Інструменти просування сайту на базі системи керування контентом в рейтингу пошукових систем Інтернет.
- Встановіть плагін Yoast SEO та виконайте його налаштування за допомогою майстра.
- Виконайте пропоновану оптимізацію SEO даних.
- Виконайте інтеграцію плагіну Yoast SEO з сервісом Semrush у діалоговому вікні, що з'явиться після кліку на кнопці "Найти связанные ключевые фразы" на вкладці SEO блоку Yoast SEO на сторінці редагування довільного товару.
- Перегляньте налаштування плагіну на сторінці SEO-Общие та наведіть у звіт скріншот з sitemap-файлами, згенерованими плагіном та скріншот вмісту файлу product-sitemap.xml.
- За допомогою змінних налаштуйте SEO-заголовок та мета-опис для записів, сторінок та товарів та наведіть їх скріншоти у звіт.
- За допомогою змінних налаштуйте SEO-заголовок та мета-опис для таксономій, що використовуються на Вашому сайті та наведіть їх скріншоти у звіт.
- Оберіть довільний товар з завантажених на Ваш сайт та виконайте для нього покращення SEO параметрів так, щоб залишилось мінімум зауважень у блоці SEO-аналіза. Наведіть назву товару, текст його опису та скріншот вкладки з результатами SEO-аналіза у звіт.
- Для обраного товару виконайте покращення читаємості так, щоб на відповідній вкладці залишилось мінімум зауважень. Наведіть скріншот вкладки з результатами покращення читаємості у звіт.
- Встановіть плагін EWWW Image Optimizer та виконайте обробку ним файлів зображень, завантажених до медіабібліотеки Вашого сайту (оберіть для стиснення PNG-файлів алгоритм Premium, а для JPG та GIF-файлів - алгоритм Pixel Perfect). Виконайте масову оптимізацію зображень та наведіть у звіт середній (для 5 довільних зображень) ступінь стиснення (у відсотках) для JPG та PNG-файлів зображень.
- Встановіть плагін кешування (пропонується WP Fastest Cache) та наведіть скріншот вкладки Настройки плагіну у звіт.
- Установіть розширення для браузера Chrome Page Load Time та виміряйте час завантаження головної сторінки Вашого сайту після її попадання до кешу та після очищення кешу. Наведіть виміряні результати у звіт.