Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

          • Кафедра електричної інженерії та кіберфізичних систем

          • Кафедра електроніки, інформаційних систем та прогр...

          • Кафедра інформаційної економіки, підприємництва та...

            • archive

            • Актуальні проблеми державно-правового регулювання ...

            • Актуальні проблеми міжнародного гуманітарного права

            • Методи та моделі фондового ринку

            • Business English

            • Формування системи прикладних методів менеджменту ...

            • Кібербезпека в бізнесі та захист інформації

            • Управління потенціалом промислового підприємства

            • Економіка, ціноутворення та маркетинг в енергетиц...

            • Ринкове ціноутворення в промисловості

            • Стратегія розвитку промислового регіону: Європейс...

            • Управління економіко-екологічною безпекою регіону

            • Менеджмент бізнес-процесів

              • General

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи та інструмен...

              • Змістовий модуль 2. Управління функціональними біз...

              • Змістовий модуль 3. Інформаційне забезпечення та у...

              • Підсумковий контроль

              • Поза аудиторна навчально-наукова активність

                • AssignmentВідповідний документ (диплом, сертифікат, свідоцтв...

              • Ректорський контроль

          • Кафедра металургійних технологій, екології та техн...

          • Кафедра металургійного обладнання

          • Кафедра міського будівництва і архітектури

          • Кафедра обліку, аналізу, оподаткування та аудиту (...

          • Кафедра промислового і цивільного будівництва

          • Кафедра управління та адміністрування

          • Практична підготовка ІННІ

          • Інформація

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Менеджмент бізнес-процесів

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...
  5. Кафедра інформаційної економіки, підприємництва та...
  6. Менеджмент бізнес-процесів
  7. Поза аудиторна навчально-наукова активність
  8. Відповідний документ (диплом, сертифікат, свідоцтв...

Відповідний документ (диплом, сертифікат, свідоцтво тощо)

Completion requirements
Opened: Tuesday, 25 October 2022, 12:00 AM

Бальна система стимулювання поза аудиторної навчально-наукової активності здобувачів – це система додаткових балів, яку введено з метою заохочування здобувачів до планомірної, систематичної роботи з поглибленого опанування теоретичним матеріалом і стимулювання їх до творчого підходу та креативного мислення під час розв’язанні практичних завдань, які передбачено цією дисципліною.

Поза аудиторна навчально-наукова активність здобувача є однією із форм самоосвіти (неформальна/інформальна) при формуванні результатів навчання цієї дисципліни (див. табл. 2.1) та має бути підтверджена відповідним документом (диплом, сертифікат, свідоцтво тощо). Зміст поза аудиторних навчально-наукових активностей, за які можуть нараховуватися додаткові (заохочувальні) бали, повинні корелювати з результатами навчання дисципліни (див. табл. 2.1), зокрема за такі підтверджені види діяльності: участь у студентських олімпіадах; представлення результатів науково-дослідних робіт здобувача на студентських конкурсах, конференціях; наявність власних розробок і підготовленої роботи та презентації в частині науково-дослідних та прикладних досліджень, які проводяться викладачем навчальної дисципліни та відповідають її спрямуванню; участь у програмах здобуття неформальної/інформальної освіти (онлайн-курси, розміщені на відкритих навчальних платформах, воркшопи, вебінари, майстер-класи, тренінги тощо - за наявності відповідних сертифікатів); інші види та форми активностей у контексті змісту та РН дисципліни.

Якщо результати навчання (знання  й уміння), отримані здобувачем під час самоосвіти, відповідають повністю або частково корелюють (неповні, схожі, але зі спорідненої галузі знань тощо) із РН дисципліни, які перевіряються поточними контролями певного змістового модуля (див. графу (4) табл. 2.1), викладач має право оцінити їх при складанні здобувачем з урахуванням цих додаткових балів, але не перевищуючи максимальний бал за цей поточний контроль відповідно до критеріїв оцінювання. Отримані додаткові бали додаються понад тих балів, які здобувач може отримати, виконавши всі обов`язкові види робіт і склавши усі поточні контролі, - ці додаткові бали можуть стати вирішальними для отримання більш високої оцінки за весь курс! Тому, НАПОЛЕГЛИВО РЕКОМЕНДУЄМО здобувачеві скористатися цією нагодою та підвищити свій загальний бал (максимально до 10 балів), отриманий після виконання всіх обов`язкових видів контрольних заходів.

Previous activity
Практичне завдання. Задачі
Next activity
Тест
Data retention summary
Get the mobile app