Zum Hauptinhalt

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • Website-Start

    • Website

      • Meine Kurse

      • Schlagwörter

      • DateiІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Link/URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Link/URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Link/URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Link/URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • VerzeichnisНормативна база СЕЗН

      • Link/URLВідновлення пароля

      • DateiПам’ятка для користувача системи Moodle

      • DateiСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Allgemeines

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

                • VerzeichnisДопоміжні матеріали для англомовного модулю

                • DateiLaboratory classes СM1

                • DateiДопомога у виконанні ЗМ1

                • AufgabeTopic 1. Task 1

                • AufgabeTopic 1. Task 2

                • AufgabeTopic 1. Task 3

                • AufgabeTopic 1. Task 4

                • TestTopic 1. Blitz test

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Schließen
    Toggle search input
  • Deutsch ‎(de_old)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Schließen
Toggle search input
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Kurse
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Content module 1. The role of digital journalism i...
  8. Topic 1. Task 3

Topic 1. Task 3

Abschlussbedingungen

Explore how american FOX Broadcasting works on Facebook. 
Formulate at least 5 techniques that is helping it to maintain effective communication with the audience thanks to the capabilities of this digital platform.

Look at the site of this company, find information about other social networks in which it is present. Find a message similar to what you saw on Facebook (the same information) on one of the other digital platforms. Compare and tell what is the difference and what causes of it, in your opinion.

Submit the file for review (in pdf format).

Previous activity
Topic 1. Task 2
Next activity
Topic 1. Task 4
Data retention summary
Get the mobile app