Завдання 1

Опрацювавши матеріал до лекцій №№1-2, надайте відповідь на наступні питання та обґрунтуйте власну позицію:

1) співробітники організації почали масово запізнюватись на роботу (у попередні місяці такої проблеми ніколи не виникало). Чи можна розв’язати її, просто прийнявши рішення про збільшення штрафів за запізнення?

2) організація приймає рішення збільшення обсягів продажу. Яка інформація має бути у розпорядженні керівника для того, щоб рішення було обґрунтованим;

3) світова практика проведення антиалкогольних кампаній шляхом заборони на рівні держави продавати алкогольні явища виявила свою неефективність. Користуючись відкритими джерелами даних, наведіть 2-3 причини, чому такі рішення не «працюють» та зазначте можливий шлях розв’язання проблеми;

4) у яких ситуації можна застосовувати метод «очікування натхнення»;

5) не необхідно застосовувати метод мозкового штурму для ситуації, коли треба обрати постачальника товару за критерієм найбільш вигідної ціни.