Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Обробка зображень

              • Загальне

              • Мета курсу та методичні рекомендації

              • МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ Р...

              • Змістовий модуль 1 Основні поняття комп’ютерної г...

              • Змістовий модуль 2 Колірні моделі

              • Змістовий модуль 3 Алгоритми стиснення зображень

              • Змістовий модуль 4 Фільтри посилення різкості зоб...

              • Змістовий модуль 5 Фільтри розмиття зображення

              • Змістовий мод6уль 6 Нелінійна фільтрація зображень

                • ЗавданняЛР6 Застосування медіанного фільтру розмиття

              • Змістовий модуль 7 Виявлення графічних об’єктів

              • Змістовий модуль 8 Верифікація особи по фото

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Обробка зображень

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Обробка зображень
  7. Змістовий мод6уль 6 Нелінійна фільтрація зображень
  8. ЛР6 Застосування медіанного фільтру розмиття

ЛР6 Застосування медіанного фільтру розмиття

Умови завершення

Лабораторна робота №6


Застосування медіанного фільтру розмиття 

Мета: вивчити метод нелінійної фільтрації зображень та провести порівняльний аналіз лінійних та нелінійних фільтрів.



Завдання 1.

Підібрати зображення із імпульсною перешкодою. Провести його фільтрацію медіанним фільтром за різних значень параметра радіуса фільтра у онлайн сервісі https://www.onlinephotosoft.com/uk/. Результати фільтрації та висновки щодо даних результатів помістити до звіту.

 

Завдання 2.

Провести порівняльний аналіз фільтрації зображень з різними видами шумів (гауссівським та імпульсним). Для отримання гаусівського шуму скористайтесь командою Filter -> Noise -> Add noise . Імпульсну перешкоду додайте вручну, використовуючи будь-який графічний редактор.

До звіту включіть аналіз отриманих результатів.

Завдання 3.

Запрограмувати медіанний фільтр та процес накладання імпульсної перешкоди на зображення. Продемонструвати роботу програми на зображенні з імпульсною перешкодою

 

Контрольні питання:



1.    Що таке апертура при нелінійній фільтрації зображень?

2.    За яких типів шумів доцільно застосовувати нелінійні фільтри?

3.    Дайте визначення поняття "медіанний фільтр".


Попередня секція
ЛР5 Використання фільтрів розмиття
Наступна секція
ЛР7 Програмування процесу розпізнання об’єктів на зображенні
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток