Практичне завдання 1
Максимальна кількість балів - 5.
Запитання для розуміння (усні відповіді на практичних).
1. Визначте основну мету спеціальних методів початкового навчання мови для дітей з порушеннями мовлення.
2. Поясніть значення розвитку пізнавальних здібностей у поєднанні з корекцією мовлення у дітей з ООП.
3. Порівняйте добукварний, букварний та післябукварний періоди навчання грамоти.
4. Опишіть ключові компоненти комплексного заняття з розвитку мовлення.
5. Поміркуйте про важливість індивідуалізації при створенні навчальних програм для дітей з мовленнєвими порушеннями.
Практичні завдання (письмово, презентації обов’язкові).
1. Створіть серію вправ для закріплення вимови певного звуку (наприклад, Р) у різних позиціях слова.
2. Розробіть гру або активність, щоб допомогти дітям відрізняти схожі звуки (наприклад, [З] і [С]).
3. Оберіть конкретне мовленнєве порушення (наприклад, дислалія) та окресліть можливу послідовність логопедичних кроків.
Творче завдання (за бажанням).
Оберіть тему і складіть доповідь.
1. Роль артикуляційної гімнастики в корекції звуковимови.
2. Розвиток фонематичного слуху у дітей з порушеннями мовлення.
3. Застосування елементів логоритміки в логопедичній роботі.
Бажаю удачі! 🤗