Практичне завдання 1

Максимальна кількість балів - 5.

Запитання для розуміння (усні відповіді на практичних).

1.    Визначте основну мету спеціальних методів початкового навчання мови для дітей з порушеннями мовлення.

2.    Поясніть значення розвитку пізнавальних здібностей у поєднанні з корекцією мовлення у дітей з ООП.

3.    Порівняйте добукварний, букварний та післябукварний періоди навчання грамоти.

4.    Опишіть ключові компоненти комплексного заняття з розвитку мовлення.

5.    Поміркуйте про важливість індивідуалізації при створенні навчальних програм для дітей з мовленнєвими порушеннями.

Практичні завдання (письмово, презентації обов’язкові).

1.    Створіть серію вправ для закріплення вимови певного звуку (наприклад, Р) у різних позиціях слова.

2.    Розробіть гру або активність, щоб допомогти дітям відрізняти схожі звуки (наприклад, [З] і [С]).

3.    Оберіть конкретне мовленнєве порушення (наприклад, дислалія) та окресліть можливу послідовність логопедичних кроків.

Творче завдання (за бажанням).

Оберіть тему і складіть доповідь.

1.    Роль артикуляційної гімнастики в корекції звуковимови.

2.    Розвиток фонематичного слуху у дітей з порушеннями мовлення.

3.    Застосування елементів логоритміки в логопедичній роботі.

Бажаю удачі! 🤗