Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

            • archive

            • Онлайн-консультування і цифрова підтримка клієнтів

            • Адвокація прав людей з інвалідністю у соціальній р...

            • Філософські проблеми рекреації

            • Тімбілдінг

            • Фасилітація групових процесів засобами ненасильниц...

            • Герменевтичні студії креативності

            • Адміністративно-правове регулювання публічно-управ...

            • Інноваційні технології в евристиці

            • Гендерні виміри креативної діяльності

            • Філософія медіації

            • Філософія креативного діалогу

            • Соціальне лідерство

              • General

              • Модуль 1

                • AssignmentПитання до заліку на 29.01.25

                • AssignmentМодульна робота №1

                • AssignmentЗавдання для додаткового набору балів для студенті...

                • AssignmentЗавдання для самостійної роботи на 12.11.25

              • Модуль 2

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • Тестові завдання до ректорського контролю

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Соціальне лідерство

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра філософії, публічного управління та соціал...
  6. Соціальне лідерство
  7. Модуль 1
  8. Завдання для додаткового набору балів для студенті...

Завдання для додаткового набору балів для студентів, які не відвідували семінарські заняття

Completion requirements
Opened: Wednesday, 29 January 2025, 11:40 AM
Due: Friday, 31 January 2025, 9:00 AM

1. Порівняльний аналіз теорії лідерства К.  Левіна та Р. Стогділа

2. Критерії порівняльного аналізу стилів керівництва та лідерства 

3. Головні принципи теорії ситуаційного лідерства Врума-Йеттена-Яго 

4. В чому полягає хибність ідеї представників школи лідерських якостей "лідерами народжуються"?

5. Охарактеризуйте алгоритм тренінгу розвитку лідерської поведінки 

Відповіді необхідно надати на всі питання. 

 

Previous activity
Модульна робота №1
Next activity
Завдання для самостійної роботи на 12.11.25
Data retention summary
Get the mobile app