Практичне 6
Практичне завдання в малих групах – схематичне складання програми психолого-педагогічного супроводу дитини з порушенням інтелектуального розвитку (вік дитини, тип порушення і заклад – на вибір студентів) Підготовка до дискусії «Роль логопеда у процесі навчання та виховання дитини з ПІР» |
Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 7 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=16554 Підготовка до дискусії «Роль логопеда у процесі навчання та виховання дитини з ПІР» |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - якість виконання (2 б.); - ґрунтовність виконання (2 б.); - творчий підхід у виконанні (1 б.). |
6 |