Практичне завдання 8

Комплексні: опитування й обговорення ключових моментів теми.

Практичне завдання:

1)   Складіть текст у жанрі оди власної неординарності (незвичайності), зазначаючи про свої позитивні особистісні характеристики. Метафоричний ряд оди будуйте на основі біологічних, комунікативних, соціальних, міфологічних, професійних та контекстних параметрів свого іміджу.

2)                  Творче завдання (з книги А. Бергера «Бачити означає вірити. Вступ із зоровою комунікації»): 1. Які особливості Вашої зовнішності Ви назвали б найбільш важливими для формування Вашої ідентичності (перелічте за пріоритетністю). 2. Назвіть найбільш важливі символи Вашої культури. Як ці символи пов’язані з соціальним положенням людини? 3. Що робить людину привабливою? Чи існує краса незалежно від думки людей чи це суб’єктивний чинник? 4. Бачити не завжди означає вірити – те, що ми бачимо, часто вводить нас в оману. Наведіть приклади таких ситуацій. 5. Оберіть декілька рекламних інтеграцій у якісних модних журналах типу Vogue, Elle та у «журналах для домогосподарок». Чи помічаєте Ви різницю у зовнішності моделей і в якості реклами, у зображеннях чоловіків та жінок? 6. Оберіть декілька фото або рекламних постерів, що відображають «красу» жінок та «привабливість» чоловіків. Чи є щось спільне у цих фото? Чи змінилися останнім часом визначення еталонів краси?