Семінар № 14
Тема: Маркетинг і комунікації у креативних проєктах
План
1. Маркетинговий аналіз потенційного ринку продукту креативних індустрій
2. Планування комунікацій в проектах креативних індустрій
3. Формування попиту та стимулювання збуту на основі Public Relations та соцільних медіа
Література:
1. Вступ до спеціальності : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Філософія» освітньо-професійної програми «Європейські філософські студії і креативні індустрії» / за заг. ред. Т.І. Бутченка. Запоріжжя : КСК-Альянс, 2021. 164 с.
2. Ганаба С. О. Стратегії розвитку критичного та креативного мислення : навч. посіб. Хмельницький : НАДПСУ, 2021. 128 с.
3. Свінцицька О.М., Ткачук В.О. Креативна економіка та креативні індустрії : навч. посіб. Житомир : Державний університет «Житомирська політехніка», 2020. 218 с.