СР 3 Аналіз очікуваних результатів, яких мають досягти учні при вивченні розділу Комп’ютерна графіка
Очікувані результати — це конкретні цілі або результати, які планується досягти після завершення навчальної діяльності або уроку. Вони допомагають визначити, що учні повинні знати, вміти та розуміти в результаті навчання.
Приклади очікуваних результатів:
1. Знання:
o Учні зможуть називати основні інструменти та функції Inkscape.
o Учні зможуть пояснити, що таке векторна графіка та які її переваги.
2. Вміння:
o Учні зможуть створити новий документ у Inkscape з заданими параметрами.
o Учні зможуть використовувати графічні примітиви (прямокутники, кола, полігони) для створення елементів листівки.
o Учні зможуть імпортувати зображення та налаштовувати їх розміри та положення в композиції.
3. Уміння застосовувати знання:
o Учні зможуть створити візуально привабливу листівку з використанням тексту, зображень та кольорів.
o Учні зможуть представити свої роботи однокласникам та обґрунтувати вибір графічних елементів.
4. Критичне мислення:
o Учні зможуть оцінити дизайн своїх листівок та на основі критеріїв оцінювання внести корективи.
5. Творчі здібності:
o Учні зможуть розробити оригінальну ідею для листівки, що відповідає певному святу або події.
Чому важливі очікувані результати?
- Чіткість: Вони дають чітке уявлення про те, що учні повинні навчитися, і чого очікувати від уроку.
- Оцінювання: Допомагають викладачу в оцінці успішності навчання та корекції методів викладання.
- Мотивація: Служать мотиваційним фактором для учнів, оскільки вони знають, до чого прагнуть.
Формулювання
Очікувані результати слід формулювати чітко, конкретно та вимірювано. Вони можуть бути представлені в структурованій формі, наприклад, за допомогою дієслів, що описують навчальні процеси: "учні зможуть...", "учні навчаться...", "учні зможуть оцінити..."
Завдання: сформулювати очікувані результати вивчення учніями профільної школи розділу «Комп’ютерна графіка»