СР 3 Аналіз очікуваних результатів, яких мають досягти учні при вивченні розділу Комп’ютерна графіка

Очікувані результати — це конкретні цілі або результати, які планується досягти після завершення навчальної діяльності або уроку. Вони допомагають визначити, що учні повинні знати, вміти та розуміти в результаті навчання.

Приклади очікуваних результатів:

1.    Знання:

o   Учні зможуть називати основні інструменти та функції Inkscape.

o   Учні зможуть пояснити, що таке векторна графіка та які її переваги.

2.    Вміння:

o   Учні зможуть створити новий документ у Inkscape з заданими параметрами.

o   Учні зможуть використовувати графічні примітиви (прямокутники, кола, полігони) для створення елементів листівки.

o   Учні зможуть імпортувати зображення та налаштовувати їх розміри та положення в композиції.

3.    Уміння застосовувати знання:

o   Учні зможуть створити візуально привабливу листівку з використанням тексту, зображень та кольорів.

o   Учні зможуть представити свої роботи однокласникам та обґрунтувати вибір графічних елементів.

4.    Критичне мислення:

o   Учні зможуть оцінити дизайн своїх листівок та на основі критеріїв оцінювання внести корективи.

5.    Творчі здібності:

o   Учні зможуть розробити оригінальну ідею для листівки, що відповідає певному святу або події.

Чому важливі очікувані результати?

  • Чіткість: Вони дають чітке уявлення про те, що учні повинні навчитися, і чого очікувати від уроку.
  • Оцінювання: Допомагають викладачу в оцінці успішності навчання та корекції методів викладання.
  • Мотивація: Служать мотиваційним фактором для учнів, оскільки вони знають, до чого прагнуть.

Формулювання

Очікувані результати слід формулювати чітко, конкретно та вимірювано. Вони можуть бути представлені в структурованій формі, наприклад, за допомогою дієслів, що описують навчальні процеси: "учні зможуть...", "учні навчаться...", "учні зможуть оцінити..."

Завдання: сформулювати очікувані результати вивчення учніями профільної школи розділу «Комп’ютерна графіка»