Самостійне завдання 4

Тема 4. Планування і побудова спортивно-педагогічного процесу та дидактичні основи ефективності тренувального процесу

Мета: розглянути технічну та тактичну підготовку спортсменів, ознайомитись із її структуру; ознайомитись із дидактичними принципами ефективності тренувального процесу

Перелік питань:

1. Спортивна техніка та її структура

2. Тактична підготовка спортсменів

3. Дидактичні принципи ефективності тренувального процесу

Ключові терміни та поняття: керування, система, координаційна структура, момент, спортивна техніка, тактика, тактична підготовленість, контроль, структура, стиль, манера, засоби тренування, методи тренування, тактичні уміння ,навички, тактичне мислення, компоненти, спортивний поєдинок, принципи науково-раціонального та інтуїтивно-емпіричної єдності, формально-евристичної єдності, індивідуалізованого навчання в колективі, принцип доступності та стимулюючої трудності, міцності та пластичності, функціональної надлишковості та надійності, методичного динамізму і прогресування, планомірності та поступовості, систематичності, позитивної мотивації, керованості та підконтрольності, готовності, доцільності та практичності

Завдання:

Проаналізуйте зміст лекції. Дайте письмову відповідь на запитання: «Педагогічні ситуації з погляду прояву в них якостей та умінь тренера».